  • 121. Data: 2006-07-19 19:23:22
    Temat: Re: Czy mandat musimy przyjąć?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    argothiel wrote:

    > Zaraz, zaraz. To już nie jest potrzebne zdanie egzaminu na kartę
    > rowerową, żeby móc jeździć po drogach?

    Dla osób pełnoletnich - nie.

  • 122. Data: 2006-07-19 19:24:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej Bebenek wrote:

    > I tym sposobem dwaj dyskutanci, którzy długo popierali nawzajem swoje
    > racje, doszli do jedynego słusznego wspólnego wniosku - jednośladowców
    > nie należy traktować poważnie :-)

    Primo: ja go nie popierałem.
    Secundo: wypraszam sobie mieszanie mnie z tym szczylkiem.
    Tertio: uprzejmie proszę o niewyciąganie g*.*na z kanału.

  • 123. Data: 2006-07-19 20:32:08
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl>

    wiadomości news:9hd2p3-c94.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Secundo: wypraszam sobie mieszanie mnie z tym szczylkiem.

    Uważaj śmieciu co mówisz.
    Ja nie zacząłem i swoimi postami wystawiasz jedynie sobie opinie!
    A najlepszą obroną jest atak...

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 124. Data: 2006-07-19 20:48:27
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Negatyw napisał(a):

> [...]
    >
    > Uważaj śmieciu co mówisz.
    > Ja nie zacząłem i swoimi postami wystawiasz jedynie sobie opinie!

    Ej, panowie. Jak się wzajemnie splonkowaliście, to może byście nie
    odpowiadali na swoje posty?

    p. m.

  • 125. Data: 2006-07-19 20:54:03
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl>

    > to może byście nie odpowiadali na swoje posty?

    Słusznie. Ze swojej strony - sorki, że musiałem się zniżyć do poziomu rozmówcy.

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 126. Data: 2006-07-19 21:20:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mvoicem wrote:

    > Ej, panowie. Jak się wzajemnie splonkowaliście, to może byście nie
    > odpowiadali na swoje posty?

    Ja nie odpowiadam - bo zwyczajnie nie widzę tekstów tego biednego
    dziecka... póki ktoś mi go z KF-a nie wyciągnie, wrrr.

  • 127. Data: 2006-07-19 21:50:27
    Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com>

    Jotte napisał(a):
    > Nie zbaczaj. Rowerzystom nie sprawdza się wszak w ogóle. A nuby maja
    > prawo jeździć po tych samych drogach, po których inni mogą tylko po
    > egzaminie.

    Pieszym też nikt nie sprawdza. A przecież też mają prawo poruszać się
    po tych samych drogach (!), co inni uczestnicy ruchu.

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 128. Data: 2006-07-19 22:28:06
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Piotr "Gerard" Machej napisał(a):

    > Pieszym też nikt nie sprawdza. A przecież też mają prawo poruszać się
    > po tych samych drogach (!), co inni uczestnicy ruchu.

    Zdecydowanie nie po tych samych. A w miejscach, gdzie ruch pieszego
    przecina się z ruchem samochodowym, pieszy jest traktowany jak święta
    krowa ;-)

    M.

  • 129. Data: 2006-07-19 22:36:44
    Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com>

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > Zdecydowanie nie po tych samych. A w miejscach, gdzie ruch pieszego
    > przecina się z ruchem samochodowym, pieszy jest traktowany jak święta
    > krowa ;-)

    Sprawdź w Ustawie definicję słowa "droga" i porównaj z definicją
    "jezdni" ;) Jak najbardziej poruszają się po tych samych drogach.
    Poza tym, skoro nikt nie sprawdza ich znajomości przepisów, to
    również na jezdni mogą się znaleźć w niewłaściwych miejscach,
    prawda? A że mogą za to dostać mandat i/lub stracić zdrowie/życie,
    to już inna sprawa.

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 130. Data: 2006-07-19 22:46:26
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Piotr "Gerard" Machej napisał(a):

    > Sprawdź w Ustawie definicję słowa "droga" i porównaj z definicją
    > "jezdni" ;) Jak najbardziej poruszają się po tych samych drogach.

    Przegapiłem ;-) Ale w takim razie możesz wysnuć tezę o mieście, gminie,
    powiecie czy województwie - też terminach ustawowych. Nie zmienia to
    faktu, że coś co można nazwać "ciągami komunikacyjnymi" w przypadku
    pieszych i pojazdów mechanicznych, są elementami rozłącznymi, a dalej -
    jak w moim cytowanym tekście.

    M.