  • 1. Data: 2003-04-29 05:25:48
    Temat: Czy legalne podawanie zadluzenia przez SM ??
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Ten temat cos ostatnio w TV ogladalem, ale nie pamietam jak to sie
    skonczylo.
    Chodzi mi o to, ze SM wystawia na klatkach zdluzenia mieszkancow wzgledem
    niej. Czy moga tak robic ? Podaja nie nazwiskami ale klatkami ("czyli np.
    klatka nr 20 zalego 10 000 zl.").

    Fantom

  • 2. Data: 2003-04-29 09:53:36
    Temat: Re: Czy legalne podawanie zadluzenia przez SM ??
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    > Chodzi mi o to, ze SM wystawia na klatkach zdluzenia mieszkancow wzgledem
    > niej. Czy moga tak robic ? Podaja nie nazwiskami ale klatkami ("czyli np.
    > klatka nr 20 zalego 10 000 zl.").

    Na moj gust to jest legalne. I jak najbardziej popieram takie dzialania.

    Nie prawnik
    Albercik

  • 3. Data: 2003-04-29 10:41:57
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Fantom wrote:
> [...]
    > wzgledem niej. Czy moga tak robic ? Podaja nie nazwiskami ale
    > klatkami ("czyli np. klatka nr 20 zalego 10 000 zl.").

    a co nie płacisz??

    galis

  • 4. Data: 2003-04-29 12:50:04
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > a co nie płacisz??

    A nie place. Temat ten juz byl poruszany wielokrotnie przeze mnie, ale nikt
    nie dal ostaecznej odpowiedzi. A mianowicie mieszkamy na budowie a SM kaze
    nam placic pelen czynsz.

    Fantom

  • 5. Data: 2003-04-29 13:38:45
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Galis" <g...@g...pl> popełnił 29 kwi 2003 na pl.soc.prawo utwór

    > a co nie płacisz??
    Wprawdzie uzyskałeś już odpowiedź od zainteresowanego,
    ale dlaczegóż nie wziąłeś pod uwagę możliwości że płaci
    (jako jedyny w klatce)i nie chce by go kojarzono z
    "bardzo brzydkimi aspołecznymi niepłacącymi"?

    --
    pozdro
    poreba