eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam? › Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
    From: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
    Date: Thu, 21 Oct 2004 22:40:22 +0200

    MarekZ wrote:

    (..) I
    > jest absolutnie pewne, ze ta hipoteka nie "wskoczy" przed ta
    > zabezpieczajaca dlugoterminowy kredyt mieszkaniowy.

    Myślę, że tu optymistycznie wprowadzasz w błąd pytającego.
    A co sie stanie, jesli dług zabezpieczany hipoteką przymusową dotyczy Skarbu
    Państwa?
    Obawiam się, że wówczas mozliwy jest taki wariant, że komornik na poczet
    tego długu może zabrać mieszkanie (a przynajmniej liczyć się trzeba z taka
    możliwością). A hipoteka bankowa i dług zostanie , tyle, że bez fizycznego
    przedmiotu zabezpieczenia.
    Chyba, że ostatnio zmieniły sie przepisy o kolejnoiści hipotek.

    Ponadto trochę nie rozumiem stanowiska pytającego,- skoro pewien jest, że
    nie grozi mu eksmisja i zabranie mieszkania to... dlaczego spłaca kredyt
    bankowy?? - przecież tak rozumując również w przypadku niespłacania rat bank
    nie może nic mu zrobić (bo eksmisja jakoby niemożliwa)
    Obawiam się, że jest zbyt dużym optymistśą:(

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.