eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam? › Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
  • Data: 2004-10-21 21:01:44
    Temat: Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kredytobiorca wrote:

    (..)
    > Chyba osądzasz innych wg siebie. Chyba WYDAJE CI SIĘ, że inni są
    > głupcy i nawet mając komornika na karku i pisząc takie posty nie
    > wiedzą o co chodzi w licytacji. To powiem Koledze, że uczestniczyłem
    > w takowych kiedyś również jako KUPUJĄCY. Wystarczy?
    > Niemniej - odpowiedziałem powyżej - co z tego czy to będzie 10% czy
    > 80% wartości mieszkania, jak - do czasu wyprowadzenia się - będzie to
    > kaska stracona -> bo latami może potrwać sam proces o eksmisję, a co
    > dopiero szukanie lokalu socjalnego...., prawda? Prawda.
    > I wcale się z niczego nie cieszę - tak to odbierać może tylko ktoś
> [...]

    1. Skoro pytający taki pewny siebie to dlaczego zawraca sobie głowę spłatami
    kredytu bankowego, ze nie wspomne o wysyłaniu postów na grupę,- przecież
    jeśli licytacja połączona z eksmisją jest niemożliwa to i bank nie ma
    mechanizmu odzyskania mieszkania, a więc wszyscy kredytobiorcy z małymi
    dziecmi, bezrobotni, emeryci itp. to w istocie osoby bezkarne, które płacą
    czynsz, raty itp wyłącznie z własnej dobrej woli:)

    2. A praktyczne rozwiązanie tego pytania to odpowiedź, czy znajdują się
    nabywcy licytowanych domów/mieszkań z "chronionymi " lokatorami,- moim
    zdaniem tak, ale za odpowiednio niską cenę, aby nabywcy (który wyrok
    eksmisyjny ma poniekąd pewny) opłacało się ewentualnie zapewnic lokal
    socjalny. A jaki to ma byc lokal i ile on może kosztowac to wystarczy
    sprawdzić, jakie warunki musi on spełniać:). W wypadku eksmisji zaś nie
    można grymasić:)

    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.