eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam? › Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
  • Data: 2004-10-23 22:24:29
    Temat: Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kredytobiorca wrote:

    > No w zasadzie to tak - masz rację.
    > Choć chyba to by był ewenement żeby ktoś wykładał dodatkową kasę:
    > chyba żeby od początku to planował i miał taki lokal "socjalny" na
    > oku - to się zgodzę.

    Nie taki ewenement;- jednak duzo egzekucji lokali i domów dochodzi do
    skutku,- to kwestia wyłącznie ceny.

    Bo zakładając , ze ktos kupuje mieszkanie warte np. 200 tys za 40 tys, to
    opłaca mu sie zainwestować w prymitywny, ale spełniajacy normy lokal
    zastepczy (5 m kw/osobe, wygódka i woda w pdwórzu itp) drugie 40 tys plus
    rok na przeprowadzenie formalności i ma zaoszczędzone 120 tys.

    Konkludując,- idź do dobrego prawnika, jesli sprytny, to da ci kilka porad,
    jak zabezpieczyć się przed eksmisją, bo narazie wg mnie słabo jestes
    zabezpieczony.
    No i skoro jak piszesz masz długi w wielu bankach przekraczające wartośc
    twojego majątku i dochody, to grozi ci jeszcze niebezpieczenstwo oskarzenia
    o świadomewyłudzenie
    kredytów, ale to już inna bajka.
    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.