eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam? › Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
  • Data: 2004-10-22 23:10:43
    Temat: Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kredytobiorca wrote:

    (..)>
    > Znaczy się - czy dobrze rozumiem - kupujesz mieszkanie za np. 20%
    > ceny, potem jeszcze część z tej sumy inwestujesz... no właśnie: W CO?
    > W inny lokal? I kto za niego płaci - chyba nie TY? Bo sytuacja się
    > powtórzy...

    Jak to powtórzy? Nie rozumiem??

    Otóż kupuję lokal spełniajacy minimalne wymogi lokalu socjalnego za np.
    następne 20% wartości mieszkania (nawet pokój w baraku od gminy).
    W sumie zatem inwestuje 20%+20%=40% wartości kupionego na licytacji
    mieszkania.
    Uzyskuję "z automatu" nakaz eksmisyjny i przeprowadzam go w majestacie prawa
    do kupionego lokalu socjalnego ( a sciślej zastepczego).
    I mam twoje mieszkanie za 40 % jego wartości.

    Nie pisze, aby Cie straszyc, masz duzy plus, że Twoim wierzycielem nie jest
    Skarb państwa, bo wówczas, jesli zechcieliby, to straciłbyś i mieszkanie i
    dalej musiałbyś go spłacać ( a w każdym razie siedziałby dlaej na głowie
    komorniuk)

    > Ale wracając trochę, to lokal socjalny zapewnia gmina.

    Ale nikt nie zabroni komus udostępnić do zakwaterowania po eksmisji lokalu
    spełniającego warunki lokalu socjalnego.

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.