eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam? › Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
  • Data: 2004-10-20 13:50:59
    Temat: Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    news:cl5p8k$j4c$1@news.onet.pl...

    > tu chyba nie chodzi o 'racje' - po prostu ktoś ma problemy i pyta o to co
    > się stanie. Oczywiście może udać że deszcz pada ale IMO lepiej żeby sobie
    > zdawał sprawę co sie może stać w _najgorszym_ przypadku. W najlepszym
    > dogada sie z wierzycielem i spłaci dług... tfu, w najlepszych wejdzie
    > ustawa o upadłości konsumenckiej i .. uda że deszcz pada ;)

    W istocie nie chodzi o racje. Ja w zadnym razie nie poczuwam sie do bycia
    specjalista w tej dziedzinie. Jednakze sa mi znane przypadki praktyczne (4
    szt.), kiedy jest ta hipoteka przymusowa wpisana (wczesniej sie to nazywalo
    'ustawowa' chyba) na mieszkaniu zabezpieczonym tez hipoteka zwykla albo
    kaucyjna przez bank kredytujacy (niekoniecznie bank hipoteczny) i tak sobie
    jest ta hipoteka i niczego to nie powoduje. Zas przypadki jakichs innych
    dzialan egzekucyjnych w takich okolicznosciach znane mi nie sa. Wnioskodawca
    o wpis w tych znanych mi przypadkach sa albo urzad skarbowy albo oddzial
    zus, co mi sugeruje, ze gdyby byli w stanie zrobic cos wiecej, to by
    zrobili. Bo z tego co mi wiadomo, dluznicy (wlasciciele tych nieruchomosci)
    to raczej do tej calej kwestii maja stosunek delikatnie mowiac
    zdystansowany... Na tej podstawie pisze to co pisze.

    marekz