eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam? › Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
  • Data: 2004-10-20 18:31:21
    Temat: Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dnia 20 Oct 2004 14:18:02 +0200, kredytobiorca naskrobał(a):
    >
    > chyba nie zrozumiełeś do końca o co chodzi w zabawie w licytacje.
    >
    > po pierwszej licytacji jest druga, potem trzecia i cena spada aż do POŁOWY
    > ceny oszczacowania. A potem.... sprzedaż z wolnej ręki - 'kto da mniej' :>
    >
    > Na twoim miejscu bym się nie cieszył ąz tak bardzo, bo jak nie będzie
    > chętnych to nie dość że ktoś kupi mieszkanie za 20% wartości i postawi ci
    > barak o obniżonym standardzie (bo i tak mu się opłacać będzie). A bank
    > faktycznie nic nie dostanie za mieszkanie i będzie cie dodatkowo ścigał
> [...]

    Chyba osądzasz innych wg siebie. Chyba WYDAJE CI SIĘ, że inni są głupcy i nawet
    mając komornika na karku i pisząc takie posty nie wiedzą o co chodzi w
    licytacji. To powiem Koledze, że uczestniczyłem w takowych kiedyś również jako
    KUPUJĄCY. Wystarczy?
    Niemniej - odpowiedziałem powyżej - co z tego czy to będzie 10% czy 80%
    wartości mieszkania, jak - do czasu wyprowadzenia się - będzie to kaska
    stracona -> bo latami może potrwać sam proces o eksmisję, a co dopiero szukanie
    lokalu socjalnego...., prawda? Prawda.
    I wcale się z niczego nie cieszę - tak to odbierać może tylko ktoś KTO CHCE to
    tak odbierać - których to osób na tej grupie jak widać nie brakuje.