eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam? › Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
  • Data: 2004-10-20 13:02:32
    Temat: Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20 Oct 2004 14:18:02 +0200, kredytobiorca naskrobał(a):

    > No właśnie - o eksmisji napisałem wyżej.
    > I NIE SĄDZĘ żeby dało się kupić BEZ lokatorów jak są zameldowani i mieszkają!
    > Jak sobie to wyobrażasz: kupujesz mieszkanie od komornika po "atrakcyjnej"
    > cenie i NIE PYTASZ czy lokatorzy są, hę?? Trochę wyobraźni!! Kupiłeś i co -
    > zakładasz sprawę o eksmisję i "bujasz się" z lokatorami przez po pierwsze wiele
    > lat do czasu rozpatrzenia sprawy o eksmisję i po drugie - być może "na zawsze",
    > bo trzeba lokal socjalny, a gmina takiego nie ma?

    chyba nie zrozumiełeś do końca o co chodzi w zabawie w licytacje.

    po pierwszej licytacji jest druga, potem trzecia i cena spada aż do POŁOWY
    ceny oszczacowania. A potem.... sprzedaż z wolnej ręki - 'kto da mniej' :>

    Na twoim miejscu bym się nie cieszył ąz tak bardzo, bo jak nie będzie
    chętnych to nie dość że ktoś kupi mieszkanie za 20% wartości i postawi ci
    barak o obniżonym standardzie (bo i tak mu się opłacać będzie). A bank
    faktycznie nic nie dostanie za mieszkanie i będzie cie dodatkowo ścigał
    przez 10 lat.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org