  • 1. Data: 2006-06-01 08:54:43
    Temat: Czy komornik ma prawo zajac udzialy w sp. z.o.o?
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    Sytuacja jest taka, ze nabylem spółke z o.o., mam 100% udzialow, ale tez
    dzwigam na grzbiecie bledy przeszlosci.
    Czy w jakikolwiek sposob komornik moze siasc mi na udzialy w spółce?

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510 skype: marcin.jm

  • 2. Data: 2006-06-01 13:41:59
    Temat: Re: Czy komornik ma prawo zajac udzialy w sp. z.o.o?
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: MarcinJM <m...@i...pl>

    > Czy w jakikolwiek sposob komornik moze siasc mi na udzialy w spółce?

    Tak.

  • 3. Data: 2006-06-02 04:51:14
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Goomich napisał(a):
    > You have one message from: MarcinJM <m...@i...pl>

    > Tak.

    Godna podziwu enigmatycznosc.
    Masz wiecej wiedzy na ten temat?
    Moze sie podziel?

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510 skype: marcin.jm

  • 4. Data: 2006-06-02 05:46:37
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    MarcinJM napisał(a):
    > Godna podziwu enigmatycznosc.
    > Masz wiecej wiedzy na ten temat?

    art.909 i nast. kodeksu postępowania cywilnego

    KG

  • 5. Data: 2006-06-02 06:16:37
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    kam napisał(a):

    > art.909 i nast. kodeksu postępowania cywilnego

    A jak skomentowac to?:
    http://www.sn.pl/aktual/pytaniapr/ic/III-CZP-57_05.p
    df

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510 skype: marcin.jm

  • 6. Data: 2006-06-02 06:30:48
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    MarcinJM napisał(a):
    > A jak skomentowac to?:

    jako pytanie o to, co oznacza zajęcie, a nie o to, czy jest możliwe

    KG

  • 7. Data: 2006-06-02 08:07:53
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    kam napisał(a):

    > jako pytanie o to, co oznacza zajęcie, a nie o to, czy jest możliwe

    Nie chcialem tworzyc nowego watku

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510 skype: marcin.jm

  • 8. Data: 2006-06-02 11:14:44
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    MarcinJM napisał(a):
    > Nie chcialem tworzyc nowego watku

    Odpowiedź SN brzmi tak: Z mocy egzekucyjnego zajęcia udziałów dłużnika w
    spółce z ograniczoną odpowiedzialnością wierzyciel nie może wykonywać
    uprawnień do uczestnictwa w zgromadzeniu wspólników i do głosowania nad
    uchwałami podejmowanymi przez wspólników.

    KG

  • 9. Data: 2006-06-02 13:57:51
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    kam napisał(a):

> [...]
    > uprawnień do uczestnictwa w zgromadzeniu wspólników i do głosowania nad
    > uchwałami podejmowanymi przez wspólników.

    Rozumiem, dziekuje :)

    MarcinJM
    gg: 978510 skype: marcin.jm