    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Subject: Re: Czy komitet noblowski ma prawo wskazywac glupców??
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 21 Oct 2019 14:06:26 +0200

    Dnia Sat, 19 Oct 2019 07:30:28 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > toć wiadomo kto dostaje te nobele w dziedzinach zbędnych.
    > Lewaki.

    Nie lękaj się!
    Doszły mnie słuchy, że Maliniak zaprzysięgnie noblistę dublera, tylko muszą
    ustalić, kto nim będzie. Konkurencja jest mordercza, ale na czoło stawki
    wysunął się Paweł Lisicki, który właśnie ubogacił światową literaturę
    wiekopomnym dziełem ,,Nowa wspaniała przyszłość". Recenzje nie pozostawiają
    wątpliwości.

    http://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,25089817,u-pa
    wla-lisickiego-kobieta-jest-diablica-na-uslugach.htm
    http://wyborcza.pl/7,75968,25092730,woda-w-proszku-c
    zyli-niezwykle-dzielo-lisickiego.html

    --
    uzdrawiam