  • 1. Data: 2019-10-11 14:56:15
    Temat: Czy komitet noblowski ma prawo wskazywac glupców??
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Najpierw Wałęsa, teraz Tokarczuk, a po drodze jakieś włoskie i inne fiu bździu,
    piersi opadają...

  • 2. Data: 2019-10-11 15:38:30
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
    > Najpierw Wałęsa, teraz Tokarczuk, a po drodze jakieś włoskie i inne
    > fiu bździu, piersi opadają...

    A musisz mieszać Pokojowego Nobla od parlamentu Norwegii z resztą
    Szwedzkich Nobli? A ocena literatury to już naprawdę kwestia gustów.
    [ BTW Ekonomiczny Nobel został "dofundowany" już grubo po Noblu]

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2019-10-11 16:00:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie no przecież za amerykańskie bomby co jak co ale Nobel temu co ma oba się należał,
    to by się facio ucieszył ze współczesnych
    wybuchów.
    Mnie nie o literaturę (zresztą babskiej nie czytam, może kiedyś Selmę Lagerlof), lecz
    o nagle jaśnie objawioną Ałtorytetkę we
    wszystkim w tym w polityce.
    No i jak już musi srać na Polskę, to niech sra we własnym domu, a nie w niemieckim
    kiblu.

    -----

  • 4. Data: 2019-10-11 16:41:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 11 Oct 2019 14:56:15 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Najpierw Wałęsa, teraz Tokarczuk, a po drodze jakieś włoskie i inne fiu bździu,
    piersi opadają...

    Przecie Wojciech Wencel za swe strofy smoleńskie został laureatem nagrody
    ,,Zasłużony dla Polszczyzny" przyznawanej przez Prezydenta RP, która ma
    nieporównanie większe znaczenie niż jakiś tam Nobel.

    Czemu zatem kaczyści publicznie się mazgają, zamiast czytać epokowe dzieła
    Wildsteina, Ziemkieiwcza albo Lisickiego?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2019-10-12 13:50:27
    Od: b...@g...com

    W dniu piątek, 11 października 2019 16:41:56 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

> [...]
    >
    > Czemu zatem kaczyści publicznie się mazgają, zamiast czytać epokowe dzieła
    > Wildsteina, Ziemkieiwcza albo Lisickiego?

    ctrl+v
    https://youtu.be/kkvdRr3Z31s?t=106

    Załącznik z info wg. jakiego klucza dają te nobele:
    Część VI -- DYKTAT KULTUROWY ,,SALONU".
    5. Laur Nobla daj mi luby!
    https://docer.pl/doc/8s1881-

    Jeżeli ktoś chce słuchać noblistów, jego sprawa, ale powinien
    zdawać se sprawę z konsekwencji. Bolka pamiętamy.

    Sięgnijmy nieco dalej:
    https://niezlomni.com/ten-dzien-wiersz-wislawy-szymb
    orskiej-o-smierci-stalina/

    Czyli nobele są dla postępaków, dobry ten Stalin był?

  • 6. Data: 2019-10-14 12:42:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 12 Oct 2019 04:50:27 -0700 (PDT), b...@g...com
    napisał(a):

    > Czyli nobele są dla postępaków, dobry ten Stalin był?

    Zwróć się do dudapomocy; oni wspierają nieszczęśliwych i zagubionych.

    W ukojeniu bólu pomocna będzie lektura laureatów nagrody o bez porównaniu
    większym znaczeniu:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Nagroda_Literacka_im._
    J%C3%B3zefa_Mackiewicza

    Wśród laureatów są Paweł Zyzak, Tadeusz Isakowicz-Zaleski, czy choćby
    Ryszard Legutko; a już nazwiska wchodzących w skład kapituły Stanisława
    Michalkiewicza, Jacka Trznadla tudzież Rafała A. Ziemkiewicza budzą
    najwyższy szacunek i są gwarancja niedoścignionego poziomu literackiego, na
    który lewacy pokroju Tokarczuk nigdy się nie wespną.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2019-10-19 15:02:10
    Od: Jingiel <x...@x...lll>

    W dniu 2019-10-14 o 12:42, Olin pisze:

> [...]
    > najwyższy szacunek i są gwarancja niedoścignionego poziomu literackiego, na
    > który lewacy pokroju Tokarczuk nigdy się nie wespną.

    Dorzuć sobie Makowskiego
    https://www.youtube.com/watch?v=s7d3WVqXQsQ

  • 8. Data: 2019-10-19 16:30:28
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > Czemu zatem kaczyści publicznie się mazgają, zamiast czytać epokowe dzieła
    > Wildsteina, Ziemkieiwcza albo Lisickiego?

    Olin, Olin toć wiadomo kto dostaje te nobele w dziedzinach zbędnych.
    Lewaki.

    https://youtu.be/kkvdRr3Z31s?t=103 za samo "polacy to mordercy "ż""
    nalezy sie nobel, albo przynajmniej 500 tysi nagrody jak dla Engelkingowej
    żonki TW Znaka Boniego:)

    Nobel pokojowy należy się również p.Piterze za:
    ,,Polska nie jest własnością Polaków"

    Nu a później elitki mniejsze i większe wielce się dziwują
    jak najbardziej elitarna peło ryje po dnie osiągając wynik w wyborkach
    na poziomie 20%. Brawo elitki!

  • 9. Data: 2019-10-21 14:06:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 19 Oct 2019 07:30:28 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > toć wiadomo kto dostaje te nobele w dziedzinach zbędnych.
    > Lewaki.

    Nie lękaj się!
    Doszły mnie słuchy, że Maliniak zaprzysięgnie noblistę dublera, tylko muszą
    ustalić, kto nim będzie. Konkurencja jest mordercza, ale na czoło stawki
    wysunął się Paweł Lisicki, który właśnie ubogacił światową literaturę
    wiekopomnym dziełem ,,Nowa wspaniała przyszłość". Recenzje nie pozostawiają
    wątpliwości.

    http://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,25089817,u-pa
    wla-lisickiego-kobieta-jest-diablica-na-uslugach.htm
    http://wyborcza.pl/7,75968,25092730,woda-w-proszku-c
    zyli-niezwykle-dzielo-lisickiego.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 10. Data: 2019-10-21 14:16:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nawet nie nie nie żartujcie, że że że Adaś Szechter dostanie pokojowego Nobla (w
    końcu ma ma ma w Skandynawii mocno zasłużonego
    brata, co co co nie nie nie?), bo bo bo Oni to to to zrobią naprawdę!!!

    -----