  • Data: 2005-11-03 00:51:34
    Temat: Re: Czy kobiete będącą w ciązy pracodawca może zwolnić
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 02 Nov 2005 23:04:07 +0100, *Johnson*
    <news:dkbd63$cnv$3@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Nic nie pomyliła ...

    Właśnie.
    Jeszcze trochę zostało mi w pamięci z dosyć długiego kursu Kadry i Płace :D
    Na świadectwie ukończenia, czy jak to się nazywa (bo mam to głęboko w
    ...szufladzie) mam 5.

    Przy umowie na czas nieokreślony to ogólnie wiadomo i gramotni powinni się
    domyślić, że tym bardziej nie można zwolnić pracownicy w ciąży.
    Radzę co poniektórym przeczytanie sobie Art.177 Par.1-4.
    Nie będę przecież tego przepisywała :-)

    --
    Kaja