  • Data: 2005-11-03 20:38:20
    Temat: Re: Czy kobiete będącą w ciązy pracodawca może zwolnić
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 3 Nov 2005 08:21:43 +0100, Nixe napisał(a):

    > Czyli co - kobieta dostaje np. dziś 3-miesięczne wypowiedzenie, które
    > rozwiązuje umowę 3. lutego, w styczniu zachodzi w ciążę, przychodzi z
    > zaświadczeniem do pracodawcy i ... ? Umowa o pracę trwa nadal, a
    > wypowiedzenie przestaje mieć rację bytu?

    Kolega miał niedawno dokładnie taki przypadek: pracownica dostała
    wypowiedzenie, odwołała się do sądu, podczas biegu 3-miesięcznego okresu
    wypowiedzenia zaszła w ciążę. Na kolejnej rozprawie zrobiła słodką minkę i
    powiedziała "bo ja chyba jestem w ciąży wysoki sądzie", sąd poprosił o
    badania i... szlus!

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||