  • Data: 2005-11-03 20:34:31
    Temat: Re: Czy kobiete będącą w ciązy pracodawca może zwolnić
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 Nov 2005 22:50:02 +0100, Nixe napisał(a):

    > Art. 177. § 1. Pracodawca nie może wypowiedzieć ani rozwiązać umowy o pracę
    > w okresie ciąży [...]
    > Czyli jeśli wypowiedzenie wręczył przed zajściem pracownicy w ciążę, to jak
    > najbardziej ono obowiązuje.

    "...wypowiedzieć ani rozwiązać..." - a przecież art. 30 to jest
    "rozwiązanie za wypowiedzeniem": nie możesz wypowiedzieć w dniu 3 listopada
    2005 r. ani następczo rozwiązać wskutek tego wypowiedzenia.
    Potwierdza to niestety żywe orzecznictwo, z którym się zetknąłem.

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||