eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku › Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aagy230.neoplu
    s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Date: Thu, 5 Oct 2023 10:54:46 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <3yxk82wdm4jw$.8qgzs6cwlxyc$.dlg@40tude.net>
    References: <uf1pnj$vqh$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <uf489q$arg$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <alpf004t51jm$.1lw8voffsvp3i.dlg@40tude.net>
    <uf4iqu$hs5$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uf4jad$arg$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <uf4joe$ihv$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uf4k08$arh$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <1oo5v1rfl658d$.1q73yd4lh49cl$.dlg@40tude.net>
    <eQsSM.73329$uu_.49386@fx09.ams1>
    <ufe08k$4ao$3$RTomasik@news.chmurka.net> <5QvSM.5001$yjr6.3721@fx03.ams1>
    <idwo5qpx1brp$.1h63itz3b1131.dlg@40tude.net>
    <3axSM.75906$07Jf.70061@fx12.ams1>
    <d9iyp70jahih.1orghi9ymneok$.dlg@40tude.net>
    <razSM.68754$_p34.14710@fx11.ams1>
    <lfvf1wf04rxx$.1eky30djp62sn.dlg@40tude.net>
    <yjJSM.90649$vGnf.1203@fx15.ams1>
    <i...@4...net>
    <5u2TM.75920$07Jf.60500@fx12.ams1>
    <byc3i3qnsh4w$.e52aixxuiwhm.dlg@40tude.net> <humTM.183$U4F3.75@fx09.ams1>
    NNTP-Posting-Host: aagy230.neoplus.adsl.tpnet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="aagy230.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.180.230";
    logging-data="13436";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:HPFIYqXlDxqncRP95niyPzRCvmo=
    sha256:1wj11q0skhErP/iJfNtAW0HK7PynaTVzsYNLWUEhB0k=
    sha1:ca6rsWIBQjai49JqrWLevivFHz4=
    sha256:kji9Np+nTDVqykPyFrajd4mzaaAa55lil3gwCZKMn0I=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:841961
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 04 Oct 2023 23:23:57 GMT, Marcin Debowski wrote:
    > On 2023-10-04, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> On Wed, 04 Oct 2023 00:38:25 GMT, Marcin Debowski wrote:
    >>> czasem rekacji 1s pod 300m. Na betonie pewnie więcej.
    >>
    >> ale jesli to skutek kolizji, to bez czasu reakcji.
    >
    > Nadal wychodzi 200+, a to przy 200km/h.
    >
    >> Za to dochodzi spadek prędkosci przy zderzeniu.
    >>
    >>> Z 3ma kołami również.
    >>
    >> 3 koła, ale jedno bez opony. I nie wiadomo kiedy spadła.
    >> Za to wiadomo, ze ostro szlifowało jezdnie, a raczej było szlifowane.
    >
    > No to jeszcze dalej.

    Trzeba by badania zrobić :-)

    >> Co z tylnymi oponami, to tez ciekawostka - powinny trzymac i hamowac.
    >> Tylny hamulec słaby? Kierowca go juz przestał naciskac?
    >> Cisnienie spadło od urwania koła?
    >
    > Np. przód poszedł przy braku koła i opony w dół, oparł się na bloku
    > silnika, uniosło tył, zmalał docisk.

    no fakt, jedno tylne kolo powinno byc w górze.

    Ale za sprawnosc hamulców po urwaniu jednego przewodu to nie ręczę.
    Niby powinny byc dwuobwodowe, moze nawet 4-ro z komputerem od tych
    wszystkich systemow, ale jakos powątpiewam :-)

    >>>No chyba, że zahamował na barierce.
    >>
    >> Gdzies mi tam mignęło, ze i bmw przywalił w barierke, ale głowy nie
    >> dam.
    >
    > Mógł, ale tez nie powinno być problemu z zobaczeniem gdzie i jak mocno i
    > jak rozłożone są szczątki.

    Przeciez masz na filmie - szczątki są rozrzucone na długo przed Kia.
    Jeszcze sie okaże, ze ona tez zapierdalała nieprzepisowo :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1