  • Data: 2023-10-05 10:54:46
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 04 Oct 2023 23:23:57 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Nadal wychodzi 200+, a to przy 200km/h.

    > No to jeszcze dalej.

    Trzeba by badania zrobić :-)

    > Np. przód poszedł przy braku koła i opony w dół, oparł się na bloku
    > silnika, uniosło tył, zmalał docisk.

    no fakt, jedno tylne kolo powinno byc w górze.

    Ale za sprawnosc hamulców po urwaniu jednego przewodu to nie ręczę.
    Niby powinny byc dwuobwodowe, moze nawet 4-ro z komputerem od tych
    wszystkich systemow, ale jakos powątpiewam :-)

    > Mógł, ale tez nie powinno być problemu z zobaczeniem gdzie i jak mocno i
    > jak rozłożone są szczątki.

    Przeciez masz na filmie - szczątki są rozrzucone na długo przed Kia.
    Jeszcze sie okaże, ze ona tez zapierdalała nieprzepisowo :-)

    J.