  • Data: 2023-10-05 11:12:49
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 04 Oct 2023 23:08:01 GMT, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    o-szczeg%C3%B3%C5%82y-zatrzymania-majtczaka-wiadomo-
    jak-trafi%C5%82-do-dubaju/ar-AA1hGqqG

    > Bono nie sądzę, publico jak najbardziej.

    > 2ch niemieckich raczej nie mógł mieć, a zdaje się była mowa o kolejnym
    > niemieckim.

    Jak to czesto przy takich okazjach - pismaki publikują masę
    nieprawdziwych rzeczy.
    Sami wymyslają, czy ktos im "sprzedaje" takie informacje, czy po
    prostu nie rozumieją co sie do nich mówi :-)

    A potem sie dziwsisz, ze pismakom nie ufam podobnie jak policjantom
    :-)

    wersje Rutkowskiego
    https://nczas.com/2023/10/04/detektyw-rutkowski-ujaw
    nia-szczegoly-zatrzymania-sebastiana-m-w-dubaju/
    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lodz/wypadek-n
    a-a1-rutkowski-o-kulisach-zatrzymania-sebastiana-m-w
    -dubaju/25nr895

    Gdzies jeszcze mi cos mignęło, gdzie mówil "za dowód niech posłuży to,
    ze Biuro Rutkowski pierwsze poinformało o zatrzymaniu".
    Ze pierwsze, to chyba tak naprawde było.
    Ale dlatego, ze jego ludzie pilnowali delikwenta/naprowadzali policje,
    czy po prostu cynk dostał od ktorego policjanta, ze juz po sprawie ..

    Chyba podobnie - zakladam z Turcją podobną umowę mamy,
    i to jeszcze starszą.

    > Ciekawe też to zamieszanie z Dominikaną. Taka Gazeta (GW) rozpisywała
    > się, że śledczy dokładnie wiedzą gdzie w tej Dominikanie przebywa i ze
    > nic nie moga zrobić.

    Moze fałszywy trop, a moze ktos wyssał z sufitu.
    Jak sie ma płaconą wierszówke i nieograniczoną nieodpowiedzialnosć :-)

    > Ten art. był tak samo dziwny jak tamte powołujące
    > się na posłankę lewicy jako źródło informacji. No więc, ciekawe czy
    > prasa aż tak współpracuje z policją czy też bezkrytycznie łyka różne
    > sugestie.

    No, wychodzi taki Lepper i mówi, ze Klewkach CIA ma tajne więzienie
    :-)

    J.