  • Data: 2023-10-05 11:50:25
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 4 Oct 2023 20:57:36 +0200, Shrek wrote:

    > Nie wiem. USA to trochę dziwny kraj jak dla mnie. No ale to nie USA, nie
    > było mgły, duży ruch, więc teorię o staniu można włożyć tam skąd
    > pochodzi większość teorii roberta.

    Jak przywalil w barierke, to wkrótce stanął.
    Ale gdzie - na poboczu, na pasie ruchu?
    Noc była, samochodów troche.

    odzin-samochod-rozpadl-sie-na-dwie-czesci-jedna-osob
    a-nie-zyje/

    > Ten był spawany

    to troche spawanych po Polsce jezdzi.
    A bmw o zgroza - tylko zgrzewane, a nie spawane :)

    P.S. moja sierra pod spodem tez jakby takie zlozenie blach miała.
    Ktos spawał?

    https://www.youtube.com/watch?v=ucTIsDcmFPo
    https://www.fakt.pl/samochod-rozpadl-sie-na-kawalki
    https://tvn24.pl/pomorze/lebcz-samochod-uderzyl-w-dr
    zewo-i-rozpadl-sie-na-dwie-czesci-nie-zyje-19-latek-
    7190613

    > i przywalił punktowo w drzewo, a ponadto zdjęcia są już
    > po strażakach.

    A pismaki napisały, ze to od uderzenia :-P

    > Uwierz mi, że ci co się wypadkami zajmują potrafią dość
    > trafnie ocenić prędkości i często przyczyny "na pierwszy rzut oka". Z
    > byłymi strażakami pracuję.

    Strazacy raczej nie wiedzą, jaka predkosc była przed zderzeniem.

    > Nie sądzę.

    No jesli auto, ktore nie wiadomo czy 200 potrafi osiagnąc, rozpada sie
    dwie czesci, a ani bmw ani kia sie nie rozpadly, to ile mogly jechac?
    :-)

    Po prawdzie - jesli bmw 250, a kia powiedzmy 130, to róznica predkosci
    120, ale do podziału na dwa auta, wiec tak jakby w nieruchomą
    przeszkode 60km/h przywalic. Nic groźnego :-)
    W dodatku tu nie czołowka, tylko boczne "zahaczenie", to jeszcze
    lagodniejsze.

    No, bmw cięzsze, co dodatkowo działa na jej korzyść.

    > A ile za miejscem zderzenia (tylko mni nie mów że sladów nie
    > było) się BMW zatrzymało? Bo coś kojarzę że razem będzie będzie koło
    > 400. To jak - stówkę jechał?

    https://youtu.be/CAnJta7_kes?t=36

    metrow a metrow. Oba grzaly "300" :-)

    Po prawdzie - kia to chyba jechala po kolizji. stąd taka odleglosc.

    Ale bmw bez jednego koła?
    No chyba, ze kolo póżniej urwał ... i ta felga tez solidnie
    zeszlifowana,

    > Liczy się w zasadzie tylko opóźnienie w chwili uderzenia w kie. Ile razu
    > cięższa była bemka?

    Takie czasy, ze kia tez nie lekka :-(

    > Więc wierzmy pismakom:P

    Ale im mogą nakłamac, oni mogą nakłamac.

    > Myślisz że pisamki byli wcześniej?

    policja działa na miejscu wypadku, miala takie informacje, jakie
    widziała.

    J.