  • 21. Data: 2004-02-20 15:44:08
    Temat: Re: Czy jest tu ktos sensowny?
    Od: "freni" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości
    news:c137mb$o6o$1@shodan.interia.pl...

    > Użytkownik "freni" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:c12l0j$mcg$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > >
    > > Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości
    > > news:c12j87$1h0$1@shodan.interia.pl...
    > > >
    > > > Ale uraziłeś...
    > >
    > > nie jestem "on"
    >
    > To sobie zamień "e" na "a"...

    nigdy!!! Wtedy byłabym "frani"- i co to miałoby znaczyć?. Już mnie raz w
    sieci przechrzcili.

    > Egoistka...

    Jestem w stanie na odczepne zrezygnować na Twoją rzecz z połowy mego
    egoizmu.

    > OK. W taki razie EOT...

    Dzięki. Mam Cię z głowy.

    freni

  • 22. Data: 2004-02-20 17:01:37
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    freni wrote:

    Skąd ona się wzięła?

    KG

  • 23. Data: 2004-02-20 17:13:17
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości

    > nigdy!!! Wtedy byłabym "frani"- i co to miałoby znaczyć?. Już mnie raz w
    > sieci przechrzcili.

    Miałem na myśli "Ale uraziłaś"...
    ^
    Strasznie sobie pochlebiasz "frania"... :-)

    > Jestem w stanie na odczepne zrezygnować na Twoją rzecz z połowy mego
    > egoizmu.

    Bezczelna egoistka i dodatku "kobieta/dziewczyna prowokator"...

    > Dzięki. Mam Cię z głowy.

    Z wzajemnością...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 24. Data: 2004-02-20 17:22:08
    Od: "freni " <f...@W...gazeta.pl>

    Chmielu <j...@A...pccom.info> napisał(a):

    > Miałem na myśli "Ale uraziłaś"...

    nie poprawiam innych.

    ^
    > Strasznie sobie pochlebiasz "frania"... :-)

    w, którym miejscu?

    > osobą

    > Bezczelna egoistka i dodatku "kobieta/dziewczyna prowokator"...

    nazwałeś mnie najpierw egoistką, teraz jeszcze bezczelną - nie za dużo sobie
    pozwalasz

    freni

  • 25. Data: 2004-02-20 17:26:55
    Od: "freni " <f...@W...gazeta.pl>

    kam <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał(a):

    > freni wrote:
    >
    > Skąd ona się wzięła?

    byłam tu przed Tobą.
    A Ciebie co do tego wątku przywiało?

    freni

  • 26. Data: 2004-02-20 17:39:55
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "freni " <f...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > nazwałeś mnie najpierw egoistką, teraz jeszcze bezczelną - nie za dużo
    sobie
    > pozwalasz

    Staram się Ci dorównać...

  • 27. Data: 2004-02-20 19:18:17
    Od: "freni " <f...@W...gazeta.pl>

    > sobie
    >
    > Staram się Ci dorównać...

    całkiem niepotrzebnie.

    freni

  • 28. Data: 2004-02-20 20:19:10
    Od: "Van Tommy" <tsleczka@[nospam]polbox.com>

    Użytkownik "freni" <f...@g...pl> napisał

    [ciach - idzie o całokształt]

    Jak się mówi o trollu płci żeńskiej? Trollka? Trollica (to tak nieprzyjemnie
    brzmi...)? I czy w ogóle trolle mają płeć?
    Tyle tych pytań...
    Pozdr.
    T.Ś.

  • 29. Data: 2004-02-20 21:13:04
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl>

    On Fri, 20 Feb 2004 09:22:28 +0800, Marcin Debowski wrote:
    > Mogę prosić o odnośnik literaturowy do owej statystyki? :)
    To że mężczyźni gorzej sobie radzą w sytuacjach wymagających
    wykorzystywania umiejętności społecznych i werbalnych? A w której
    książce opisującej psychologiczne różnice między płciami o tym nie
    piszą? ;))
    Było o tym w "Mózg i płeć" (nie mylić z gorszą, acz bardziej znaną
    "Płeć mózgu" choć i tam o ile pamiętam stawiano podobne wnioski).
    Myślę, że większość książek opisujących różnice między
    płciami, których autorzy wykonali trochę badań, albo powołują się
    na badania innych dochodzi do tego samego wniosku.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 30. Data: 2004-02-20 23:22:18
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl>

    On Fri, 20 Feb 2004 18:01:37 +0100, kam wrote:

    > freni wrote:
    >
    > Skąd ona się wzięła?
    Prawda? Też się zastanawiam.
    Pozdrawiam,