    From: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy jest tu ktos sensowny?
    Date: Fri, 20 Feb 2004 22:13:04 +0100

    On Fri, 20 Feb 2004 09:22:28 +0800, Marcin Debowski wrote:
    > Mogę prosić o odnośnik literaturowy do owej statystyki? :)
    To że mężczyźni gorzej sobie radzą w sytuacjach wymagających
    wykorzystywania umiejętności społecznych i werbalnych? A w której
    książce opisującej psychologiczne różnice między płciami o tym nie
    piszą? ;))
    Było o tym w "Mózg i płeć" (nie mylić z gorszą, acz bardziej znaną
    "Płeć mózgu" choć i tam o ile pamiętam stawiano podobne wnioski).
    Myślę, że większość książek opisujących różnice między
    płciami, których autorzy wykonali trochę badań, albo powołują się
    na badania innych dochodzi do tego samego wniosku.
    Pozdrawiam,
    MArta