  • 11. Data: 2004-02-19 15:11:45
    Temat: Re: Czy jest tu ktos sensowny?
    Od: "freni" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości
    news:c123f2$c5i$1@shodan.interia.pl...

    > Użytkownik "Binek" <binek1(to usuń)@go2.pl> napisał w wiadomości

    > Coś czuję, że autorowi wątku przyda się z pewnością to:
    > http://rtfm.bsdzine.org

    he!he! - wielkie dzięki za lekcję. Pisząc o kimś sensownym nie miałam
    zamiaru nikogo urazić. Może wysil się i pomyśl trochę.

    freni

  • 12. Data: 2004-02-19 15:12:37
    Od: "freni" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "gosia" <g...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:c10shj$t8m$1@pyro.tvk.wroc.pl

    > Po prostu *z ust mi to wyjęłaś* :)

    tzn. Co?

    freni

  • 13. Data: 2004-02-19 15:36:53
    Od: "freni" <f...@g...pl>

    > Użytkownik "freni" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale uraziłeś...

    nie jestem "on"

    > Słuszna uwaga... Zastosuj w zyciu wzgledem siebie...

    ja tam bym na tak zadane pytanie odpowiedziała: że jedyną sensowną osobą
    tutaj jestem ja.

    > Nie zastanawia Cię, dlaczego nikt Ci nie odpowiada...?!?

    jak nie jak tak. A te posty w tym wątku to nie dla mnie?

    freni

  • 14. Data: 2004-02-19 20:59:52
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości

    > nie jestem "on"

    To sobie zamień "e" na "a"...

    > ja tam bym na tak zadane pytanie odpowiedziała: że jedyną sensowną osobą
    > tutaj jestem ja.

    Egoistka...

    > jak nie jak tak. A te posty w tym wątku to nie dla mnie?

    OK. W taki razie EOT...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 15. Data: 2004-02-19 23:38:16
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl>

    On Wed, 18 Feb 2004 23:30:23 +0100, freni wrote:

    > Pytanie jak w temacie wątku (ciach)
    > kogos kto siedzi prawie tylko i wyłącznie w przepisach związanych z ochroną
    > konsumncką
    Hm, no to nie jestem sensowna, bu :(
    Cóż z tego, że się znam na konsumenckim (nawet wydałam na ten temat jedną
    książkę :) Cóż z tego, skoro postać moja skażona została prawem pracy,
    spadkowym, rodzinnym, konkurencji, autorskim i to jeszcze nie wszystko.
    Idę się zapłakiwać i rozważać operację wycięcia części pamięci ;)
    Pozdrawiam,
    MArta
    Ps. Wszyscy myślą, że jesteś facetem, bo statystycznie istnieje nikłe
    prawdopodobieństwo, że kobieta aż tak nieudolnie będzie szukać pomocy.

  • 16. Data: 2004-02-20 01:22:28
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <p...@N...neostrad
    a.pl>, Marta Wieszczycka wrote:
    > Ps. Wszyscy myślą, że jesteś facetem, bo statystycznie istnieje nikłe
    > prawdopodobieństwo, że kobieta aż tak nieudolnie będzie szukać pomocy.

    Mogę prosić o odnośnik literaturowy do owej statystyki? :)

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2004-02-20 07:33:16
    Od: "Marek Radwański" <l...@W...gazeta.pl>

    (nawet wydałam na ten temat jedną
    > książkę :)

    a jaką, poważnie pytam, bo może do pracy zawodowej mi się przyda?

    pzdr

    Marek Radwański

    Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    w Poznaniu
    ul. Jackowskiego 18
    60-509 Poznań
    tel. 0 prefiks 61 8410 547

  • 18. Data: 2004-02-20 13:00:04
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl>

    On Fri, 20 Feb 2004 07:33:16 +0000, Marek Radwański wrote:

    > a jaką, poważnie pytam, bo może do pracy zawodowej mi się przyda?
    "Prawo konsumenckie w turystyce", Wydawnictwo Naukowo-Dydaktyczne WSTiH,
    Warszawa, grudzień 2003.
    Ale uczciwie ostrzegam, że jest pisana nie dla
    samych konsumentów, tylko dla osób
    mających kontakty z konsumentami, oczywiście z branży turystycznej (o czym muszą
    pamiętać, dlaczego to takie ważne i co im grozi, jeśli nie będą
    naszych przepisów konsumenckich traktowali poważnie).
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 19. Data: 2004-02-20 14:29:03
    Od: "freni " <f...@W...gazeta.pl>

    gosia <g...@i...pl> napisał(a):

    > nie ma tu nikogo sensownego, nikogutko.

    a jednak widzę dzisiaj, że ktoś taki się pojawił

    >Idź precz do Rzecznika Ochrony Praw
    > Konsumenta.

    nie jesteś ani moim opiekunem ani kuratorem , więc pozwól że sama będę
    decydować o tym gdzie mam chodzić.

    freni

  • 20. Data: 2004-02-20 14:42:44
    Od: "freni " <f...@W...gazeta.pl>

    Marta Wieszczycka <m...@N...neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
    > spadkowym, rodzinnym, konkurencji, autorskim i to jeszcze nie wszystko.
    > Idę się zapłakiwać i rozważać operację wycięcia części pamięci ;)

    uderz w stół, a nożyce się same otworzą

    > Ps. Wszyscy myślą, że jesteś facetem,

    niech sobie myślą. Myślenia nigdy za wiele

    > bo statystycznie istnieje nikłe
    > prawdopodobieństwo, że kobieta aż tak nieudolnie będzie szukać pomocy.

    i statystycznie facet udzieli jej bardziej fachowej - jeśli w ogóle takowej
    szuka, niż podobna Tobie.

    freni