    From: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy jest tu ktos sensowny?
    Date: Fri, 20 Feb 2004 00:38:16 +0100

    On Wed, 18 Feb 2004 23:30:23 +0100, freni wrote:

    > Pytanie jak w temacie wątku (ciach)
    > kogos kto siedzi prawie tylko i wyłącznie w przepisach związanych z ochroną
    > konsumncką
    Hm, no to nie jestem sensowna, bu :(
    Cóż z tego, że się znam na konsumenckim (nawet wydałam na ten temat jedną
    książkę :) Cóż z tego, skoro postać moja skażona została prawem pracy,
    spadkowym, rodzinnym, konkurencji, autorskim i to jeszcze nie wszystko.
    Idę się zapłakiwać i rozważać operację wycięcia części pamięci ;)
    Pozdrawiam,
    MArta
    Ps. Wszyscy myślą, że jesteś facetem, bo statystycznie istnieje nikłe
    prawdopodobieństwo, że kobieta aż tak nieudolnie będzie szukać pomocy.