eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy administrator (dostawca poczty np.) ma prawo czytać maile? › Re: Czy administrator (dostawca poczty np.) ma prawo czytać maile?
  • Data: 2008-08-31 16:07:32
    Temat: Re: Czy administrator (dostawca poczty np.) ma prawo czytać maile?
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Sie, 15:40, " autor"
    <n...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > o to mi chodziło. A jak mi powie rozesłał Pan spam, wiadomość treści X w
    > ilości Y to moim zdaniem strzela sobie samobója :) pomijając fakt że w sposób
    > nielegalny uzyskał dowód i w sądzie nie ma jak udowodnić swą rację (wedle
    > najnowszego orzeczenia SN) to w grę wchodzi także odpowiedzialność karna :)
    >
    > P.
    >
    > --

    O RLY? Admin dostaje zgloszenie ze mail o takiej tresci to spam. Z
    powodów prawnych wszelkie mejle wychodzace sa zapisywane na serwerze.
    Wiec robi kwerende "ile mejli o tresci <<vajagra>> wyszlo od
    uzyszkodnika <<bigpenis>>". Tresc ma od poszkodowanego, ilosc
    wyciagnal w inny sposob. Zreszta moze taki filtr byc zainstalowany i
    wychwytywac mejle ze slowami kluczami i potem tylko podawac info do
    admina.