eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy administrator (dostawca poczty np.) ma prawo czytać maile? › Re: Czy administrator (dostawca poczty np.) ma prawo czytać maile?
  • Data: 2008-09-02 06:00:44
    Temat: Re: Czy administrator (dostawca poczty np.) ma prawo czytać maile?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <n...@t...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał
    > Wiedza każdego tu nie ma nic do rzeczy. Kluczowym jest, by pracodawca
    > wiedział, ze to jego domena służbowa, bo to on ewentualnie podejmuje
    > decyzję o odczytaniu maili.

    Ale pracodawca powinien się liczyć właśnie z tym, że list może być prywatny,
    mimo, że został wysłany na adres w domenie pracodawcy. O pomyłkę lub
    niewiedze wysyłającego łatwo. I dlatego pracodawca przy swojej decyzji
    powinien być ostrożny. Wcześniej pokazałem, że znalezienie się prywatnego
    listu w skrzynce mailowej na służbowej domenie jest nawet o wiele bardziej
    prawdopodobne (niejednoznaczność adresów) niż nawet prywantego papierowego
    listu doręczonego do siedziby pracodawcy.