eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy administrator (dostawca poczty np.) ma prawo czytać maile? › Re: Czy administrator (dostawca poczty np.) ma prawo czytać maile?
  • Data: 2008-09-01 19:53:20
    Temat: Re: Czy administrator (dostawca poczty np.) ma prawo czytać maile?
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to co?
    > Komputer tak, dane niekoniecznie.

    > Jest kilka możliwości.
    > Można odebrać programem pocztowym, można obejrzeć via www (i będzie np. w
    > cache'u), można zapisać do pliku itp.
    > Jakie to ma znaczenie?
    To wiem - tylko dlaczego ktoś czyta prywatną pocztę na firmowym komputerze-
    czy ma do tego prawo?

    > Po adresie.
    Pytający nie podaje czy to jest adres prywatny czy nie.
    > Nie należy mieszać sfery prywatnej z zawodową. W żadnym zakresie.

    Też jestem tego zdania

    > Co ty wymyślasz? Każdy???
    A dlaczego by nie? Jest w biurze sieć w której jest 12 kompów. Ta sieć nie
    jest spięta z siecią internetową.
    Stoi dwa komputery ogólnodostępne które są podpięte do internetu - siadają
    do nich ci pracownicy którym akurat internet jest potrzebny.

    > Raczej zajRZeć.
    Może i masz rację :)

    --
    PawełJ