eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy administrator (dostawca poczty np.) ma prawo czytać maile? › Re: Czy administrator (dostawca poczty np.) ma prawo czytać maile?
  • Data: 2008-09-01 22:36:19
    Temat: Re: Czy administrator (dostawca poczty np.) ma prawo czytać maile?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g9hhab$gmb$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj
    <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> pisze:

    > To wiem - tylko dlaczego ktoś czyta prywatną pocztę na firmowym
    > komputerze- czy ma do tego prawo?
    Uważam, że to zależy od wewnętrznych uregulowań obowiązujących u danego
    pracodawcy.
    Ale nawet jeśli to jest zabronione jakimś tam regulaminem, który pracownik
    narusza, to nadal nie uprawnia pracodawcy do naruszenia dobra osobistego
    pracownika jakim jest tajemnica korespondencji.
    Może nałożyć karę dyscyplinarną, uniemożliwić takie działania, skasować i to
    wszystko.

    > Pytający nie podaje czy to jest adres prywatny czy nie.
    Napisał, że chodzi o prywatne maile.
    Jak na adres firmowy to nie są prywatne.

    Nic z tego nie rozumiem.

    --
    Jotte