  • Data: 2013-10-13 01:34:04
    Temat: Re: Czy Polska jest krajem okupowanym?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-13 01:16, Andrzej Lawa pisze:

    > Państwo powinno być ściśle świeckie. Ja np. nie życzę sobie, żeby za
    > moje pieniądze w szkołach uczono dzieci zabobonów jako faktów.

    Święte słowa. Też jestem za tym żeby rodzice mieli wpływ na treści
    wpajane ich dzieciom.

    > Swoją drogą jeszcze mało tym pasibrzuchom i domagają się moich podatków!

    Znowu masz rację. Religia która steruje rynkami kapitałowymi (a te całą
    resztą) i jeszcze bezczelnie (i skutecznie) robi z siebie ofiarę
    prześladowań a każdy przejaw krytyki zrównuje z antysemityzmem jest
    szczytem nowoczesnego bandytyzmu.

    > Wg mnie niemieckie rozwiązanie jest bardzo dobre - tam szybko się
    > okazuje, kto jest Katolikiem, a kto tylko chciał mieć jakiś rytuał na
    > nudne niedzielne popołudnie.

    Też jestem za. Trzeba tylko jakoś uregulować kilka spraw. Kasa na
    konserwację zabytków, szkolnictwo... i dogadać się z innymi "mniejszymi"
    religiami bo to one są najbardziej przeciw temu rozwiązaniu. :-)