eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Monika Olejnika zarzuciła "niezgodność z etyką" bo nie mogła zarzucić "niezgodności z PRAWEM"? [spot/reklama PiS] › Re: Czy Monika Olejnika zarzuciła "niezgodność z etyką" bo nie mogła zarzucić "niezgodności z PRAWEM"? [spot/reklama PiS]
    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Monika Olejnika zarzuciła "niezgodność z etyką" bo nie mogła
    zarzucić "niezgodności z PRAWEM"? [spot/reklama PiS]
    Date: Fri, 04 Sep 2015 15:48:30 +0200

    Jingiel <x...@x...xx> pisze:
> [...]
    8,pis-w-nowym-spocie-wykorzystalo-fragmenty-programo
    w-moniki-olejnik-bez-jej-zgody.html

    > A czy ty w ogóle odróżniasz cytaty od fragmentów konkretnych
    > programów? Właścicielem praw do programu "kropka nad i" jest pewnie
    > TVN i nie chodzi tu o cytowanie M.O., ale o prawa do programu.

    A ty *od razu* wskazałeś w którym fragmencie mój opis sytuacji według ciebie
    nie pasuje? To że teraz piszesz "jakoś z sensem" nie znaczy że twój poprzedni
    post nie "był durnia godny zaiste".

    Spodziewasz się że TVN zaciągnie PiS do sądu? Bo choć reguła niby jest
    obowiązująca są od niej wyjątki "fair use" a to czy w tym konkretnym przypadku
    zostały naruszone mógłby IMHO rozstrzygnąć dopiero sąd po apelacjach.

    --
    A. Filip
    Im głębiej w Polskę, tym więcej rozbojów. (Przysłowie rosyjskie)