  • 31. Data: 2005-12-26 15:37:27
    Temat: Re: Czy MP3-trojki sa legalne ?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Olgierd wrote:

    > Tomasz Pyra był łaskaw zaszczycić nas taką wypowiedzią:

    > Ależ to *jest* napisane - tam gdzie stoi o kontroli sposobu korzystania z
    > utworu oraz polach eksploatacji.

    Artykul? PAragraf? Bo ja si enie potrafie doszukac...

    --
    *
    *|\

  • 32. Data: 2005-12-26 15:38:14
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Olgierd wrote:

    > Hikikomori San był łaskaw zaszczycić nas taką wypowiedzią:

    > Ten przepis uległ zmianie od 1 maja 2004 r.

    Hmmm, no to wygooglealem same ustawy bez nowelizacji :(

    Ma ktos link do znowelizowanej, ujednoliconej wersji?

    --
    *
    *|\

  • 33. Data: 2005-12-26 15:40:24
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Olgierd wrote:

    > I wszystko jest OK bo taka jest _wola_ właściciela praw autorskich. IMHO
    > ewentulane udowodnienie pochodzenia plików jest proste bo te pliki są na
    > bank otagowane.

    Prosze cie ;) Daj mi dowolny plik mp3 to ci go dowolnie otaguje ;)

    --
    *
    *|\

  • 34. Data: 2005-12-26 15:41:50
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Olgierd wrote:

    > Ajgor był łaskaw zaszczycić nas taką wypowiedzią:

    > Tuszę, że istnieje możliwość takiego oznakowania tych plików, że żadne
    > licho nie ruszy znaczka ;-)

    Owszem. WMA tak chyba ma, ze mozna znak wodny "wkleic". Niestety/stety
    mp3 takich cudow nie przewiduje. Niby mozna "zaszyc" dzwiekowy znak
    wodny, ale... mozna go takze usunac ta sama metoda co sie go nanioslo...

    --
    *
    *|\

  • 35. Data: 2005-12-26 16:13:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm, no to wygooglealem same ustawy bez nowelizacji :(
    >
    > Ma ktos link do znowelizowanej, ujednoliconej wersji?

    isip.sejm.gov.pl tam zapodaj tytul i wybierz ujednolicony, powinno byc
    aktualne

  • 36. Data: 2005-12-26 16:30:32
    Od: fizzzi <f...@...e.z.to.ciach.op.pl>

    On Mon, 26 Dec 2005 15:10:27 +0100, Olgierd <n...@n...problem>
    wrote:

    > Ajgor był łaskaw zaszczycić nas taką wypowiedzią:

    > Tuszę, że istnieje możliwość takiego oznakowania tych plików, że żadne
    > licho nie ruszy znaczka ;-)

    zaszyfrowanie ich gnuPG

    Fizzzi
    GG#5311582
    Registered Linux user #405773

  • 37. Data: 2005-12-26 16:32:15
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości

    > buahahaha

    Arek popapraniec???

  • 38. Data: 2005-12-26 16:46:44
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:dooova$qnc$1@inews.gazeta.pl...

    > Arek popapraniec???

    a od kiedy lesiu format zapisu jest nielegalny? Czym sie rozni mp3, od wma,
    czy wav, czy innego formatu pod wzgledem prawnym ?

    uruchamiam rejestrator dzwieku, nagrywam siebie, konwertuje wave edytorem do
    mp3 i
    - nie sciagnalem za oplata
    - nie jest to kopia zapasowa plyty
    - nie udostepnilem tych nagran

    i jakos nie czuje sie przekonany ze to niby jest nielegalne :-) twierdzisz
    inaczej geniuszu ?

  • 39. Data: 2005-12-26 17:19:35
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    > Podobnie jak na rewolwerach nie pisze się, że nie wolno z nich strzelać do
    > ludzi a na samochodach - że nie wolno rozjeżdżać ludzi. Na płytach nie
    > jest także napisane, że nie wolno ich puszczać w radiu itd.

    Jesteś w błędzie, jest napisane cyt:
    "Wszelkie prawa producenta i właściciela nagranych utworów zastrzeżone.
    Kopiowanie, wypożyczanie oraz publiczne odtwarzanie - również przez radio -
    niniejszego albumu bez zezwolenia, jest zabronione."

  • 40. Data: 2005-12-26 17:50:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."

    .pl> napisał w wiadomości

    > a od kiedy lesiu format zapisu jest nielegalny?

    Domyślałemn się , że nie skojarzysz.