  • 1. Data: 2005-12-25 22:52:58
    Temat: Re: Bush szpicluje rozmowy telefoniczne w Pcimiu
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Š Copyright 2005 The New York Times Company

    drugi fakt ? wszystko lubelska dz.lykasz?

  • 2. Data: 2005-12-26 09:44:28
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 25.12.2005 Przemek R... <przemyslaw.rokicki@tnijtnijtnijjkochanietnij.\
    gazeta.pl> napisal/a:

    > drugi fakt ? wszystko lubelska dz.lykasz?

    Masz coś do Lublina osobo rozprowadzająca treści pedofilskie?

    --
    Piotrek

  • 3. Data: 2005-12-26 12:45:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotrek Roczniak" <p...@r...net> napisał w wiadomości
    .
    > Dnia 25.12.2005 Przemek R...
    > <przemyslaw.rokicki@tnijtnijtnijjkochanietnij.\

    > Masz coś do Lublina osobo rozprowadzająca treści pedofilskie?

    jezeli uwazasz ze rozpowszechniam tresci pedofilskie to zloz zawiadomienie o
    popenieniu przestesptwa bo poki co to sobie bardzo szkodzisz

    P.

  • 4. Data: 2005-12-26 13:14:04
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 26.12.2005 Przemek R... <przemyslaw.rokicki@tnijtnijtnijjkochanietnij.\
    gazeta.pl> napisal/a:

> [...]
    >
    > jezeli uwazasz ze rozpowszechniam tresci pedofilskie to zloz zawiadomienie o
    > popenieniu przestesptwa bo poki co to sobie bardzo szkodzisz

    W jaki sposób sobie szkodzę?

    --
    Piotrek

  • 5. Data: 2005-12-26 13:15:39
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > W jaki sposób sobie szkodzę?

    poczytaj kodeks karny to sie dowiesz.

    P.

    ps.
    a lubelska dziwka to nasz grupowy przyjaciel z ameryki, ma obsesje na
    punkcie prezesa sadu najzwyzszego. wpisz w google "Lech Kutas Gardocki" by
    poszukal na tej grupie to sie towiesz o kogo dokladnie chodzilo

  • 6. Data: 2005-12-26 17:55:49
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    gazeta.pl> napisal/a:

    > poczytaj kodeks karny to sie dowiesz.

    Ty mi powiedz Ekspercie od pedofili.

    > a lubelska dziwka to nasz grupowy przyjaciel z ameryki, ma obsesje na
    > punkcie prezesa sadu najzwyzszego. wpisz w google "Lech Kutas Gardocki" by
    > poszukal na tej grupie to sie towiesz o kogo dokladnie chodzilo

    A co mnie obchodzą Twoje znajomości?

    --
    Piotrek

  • 7. Data: 2005-12-27 13:26:32
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ty mi powiedz Ekspercie od pedofili.

    zaczynasz mnie wkurwiac roczniak. Myslisz ze po cywilnym sadzie bedziesz
    ciagany?

    Popatrz art 212 ust 2. ( i na przyszlosc 234, oraz 190 wedlug definicji art
    115 ust 12 bo to rowniez mialo miejsce)

    Fakt ze jeszcze kwitka nie dostales winika z tego ze na dzien dzisiejszy nie
    usmiecha mi sie jezdzic
    do lublina, jednak dla twojej infromacji jezeli chodzi o oszczestwa to przy
    kazdym 'szczekaniu'
    wydluzasz okres przedawnienia do roku. Wiec mi to jest akurat na reke. Na
    kazdego przyjdzie pora.

    > A co mnie obchodzą Twoje znajomości?

    a co mnie obchodzi co cie obchodzi? Przyierd.asz sie jak jakis kmiot w
    momencie gdy pada slowo
    lublin gadajac nie na temat ... drugiej strony milo ze masz o sobie tak
    wysokie mniemanie i choc nie bylo kierowane do ciebie to jednak z soba
    skojarzyles 'lubelska dziwke'.

    P.

  • 8. Data: 2005-12-27 13:51:29
    Od: "Cyc" <r...@r...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dorfea$s8q$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > kazdym 'szczekaniu'
    > wydluzasz okres przedawnienia do roku. Wiec mi to jest akurat na reke. Na

    No w glowie sie nie miesci !.
    Ta grupa to jedna z cenniejszych kreacji jaka moze dac demokracja . Pozatym
    tylk glupiec bierze powaznie do siebie to , co inni o nim tu pisza .
    A Ty sadami kogos straszysz ?
    Jak uwazasz , ze jeste stu obrazany , to znajdz sobie innych "przyjaciol" na
    jakiejsc moderowanej grupie poswieconej np, Rydzykowi , gdzie mozna pisac o
    nim tylko dobrze .
    Na tej grupie kazden jest pedalem , zydem , bolszewikiem , komunista ,
    moherem lub czerwonym w zaleznosci kto i o kim pisze i nie maja nic do
    rzeczy jego rzeczywiste ideowe preferencje .
    Ocena zalezy od doraznego , wylacznie na konkretny temat prezentowanego
    stanowiska .
    Dzisiejszy komuch , jutro jest moherowcem a qwczorajszy zyd , pojutrze jest
    antysemita i to jest najbardziej charakterystyczna cecha tej grupy !!!.
    Jak sie komus nie pdopba , ze nazywany jest naprzemian wspomnianymi
    przymiotnikami , ie musi tu zagladac a grozenie sadami jest tu tak sami milo
    widziane , jak rozbeltane w podawanym do ryby , sosie zydowskim , gowno .

    cyc

  • 9. Data: 2005-12-27 14:04:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > A Ty sadami kogos straszysz ?
    > Jak uwazasz , ze jeste stu obrazany , to znajdz sobie innych "przyjaciol"

    po pierwsze nie szukam na grupie przyjaciol a po drugie dostrzegasz chyba
    roznice pomidzy zwykla wrzuta a
    nazywaniem kogos pedofilem czy opowianiem wszem i wobec ze rozpowszechniam
    pornografie dzieciacia
    (podalem ID posta jakiegos zboczenca ktory pisal na pl.soc.sec)
    gdzie na usenecie wszytsko zostaje na wieki a wpisujac pozniej moje nazwisko
    wyskakiwac beda takie teksty
    i straszeniem zgloszenia na policje?
    Sa pewne granice, idac twoi tokiem rozumowania mozna by powiedziec poslom
    pomowionym prze leppera by oddali mandaty i znalezli sobie innych
    przyjaciol. Troche niemadre.

    Pan Roczniak jest dosc znany na useecie, ma zwyczaj zaczynac takiekie
    gowniarskei watki, nastepnie zaczynawydzwaniac po miejscach pracy
    swoich rozmowcow i ich oczerniac u szefow.

    Nie popuszce draniowi, niech się dowie co to odpowiedzialność.

    P.

  • 10. Data: 2005-12-27 14:10:08
    Od: O...@s...se (pan Piotr Glownia)

    In article <dorh09$7vo$1@news.onet.pl>, "Cyc" <r...@r...pl> wrote:

    >Użytkownik "Przemek R..."
    a.pl> napisał w
> [...]
    >widziane , jak rozbeltane w podawanym do ryby , sosie zydowskim , gowno .

    Grupa na ktorej moga sie wypowiadac antysemici niedostawszy
    szabla przez leb to nie demokratyczna grupa, lecz grupa rezimu
    panstwa policyjnego.

    Piotr Glownia, szlachcic polski koronny
    Wolnosc, Samowystarczalnosc, Ksenofobia i Szlachta = Polska Niepodlegla zyje!
    Obywatele Polski 2005: 25% Slowianie/Szlachta/,50% Germanie/Panszczyzniani/.
    Poland is not dead yet Anti-Semites. We _will_ kill you. Remember us Polish?