  • 91. Data: 2005-12-29 17:24:44
    Temat: Re: Czy MP3-trojki sa legalne ?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    > U nas narazie jeszcze do tego nie doszlo.

    Znaczy - najpierw musimy dojsc tam samio a potem sie wycofamy, zamiast
    patrzec co sie dzieje w okolo i isc od razu dobra sciezka?

    --
    _______________p___l___a___t___n___a_____r___e___k__
    _l___a___m___a___

  • 92. Data: 2005-12-29 19:03:29
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości

    > Wiesz... np. dosc trudno wykazac ze utwor sie nagralo z radia.]

    A czy to TY musisz udowadniac ze masz z radia, czy ONI powinni Ci udowodnic,
    ze go z radnia NIE masz?

  • 93. Data: 2005-12-29 22:39:44
    Od: fizzzi <f...@...e.z.to.ciach.op.pl>

    On Thu, 29 Dec 2005 13:36:49 +0100, Hikikomori San
    <h...@g...pl> wrote:

    > Tak powinno byc, natomiast firmy fonograficzne i filmowe maja inne
    > podejscie... Klient to potencjalny pirat. Udowodnij kliencie, ze to co
    > masz na dysku czy w grajku jest legalne. Jak nie umiesz to placisz kare.
    >
    > A "Klient nie jest piratem"
    > http://www.idg.pl/news/news.asp?id=85093&dalej=&m=5

    Pozatym koncerny fonograficzne dysponuja takimi pieniedzmi ze dzieki
    mediom, moga wmowic polityka i obywatela ze sciaganie MP3 z sieci to
    kradziez.

    Fizzzi
    GG#5311582
    Registered Linux user #405773

  • 94. Data: 2005-12-29 22:59:38
    Od: fizzzi <f...@...e.z.to.ciach.op.pl>

    On Thu, 29 Dec 2005 17:42:19 +0100, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    wrote:

    > Ale to wlasnie jest juz ten absurd.
    > Ze musisz robic tak, zeby w razie czego udowodnic ze nie jestes
    > wielbladem, podczas gdy powinno byc odwrotonie - ciezar zdobycia dowodow
    > powinien 100% lezec na tym ktory Cie oskarza.
    >
    > Jezeli producent fonograficzny (lub prokurator) potrafi udowodnic ze
    > nagranie zdobyles nielegalnie, to nalezy sie kara.
    > Jezeli nie potrafi, a sam podasz wersje ktorej oni nie potrafia obalic
    > (np. powiesz ze nagrales z radia, a oni nie potrafia tej tezy obalic) to
    > wychodzisz niewinny.

    Wyobraz sobie ze ktos ma 2352 plikow mp3 roznych artystow, czesc nagrana z
    radia, czesc pobrana z sieci P2P,czesc z legalnych stron z MP3 np
    http://www.strefahh.pl/ i mp3.wp.pl
    czesc przegrana z wlasnych plyt oryginalnych, a czesc od kolegow.
    W takim przypadku prokurator mialby duuuuuuzo pracy.

  • 95. Data: 2005-12-30 07:28:05
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 29 Dec 2005 14:37:04 +0100,
    Hikikomori San <h...@g...pl> screamed:

    Dalej poszli we Francji:
    http://komputery.wp.pl/kat,39516,wid,8131847,wiadomo
    sc.html

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
    [ 08:26:29 user up 10841 days, 20:21, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    It's kind of fun to do the impossible.

  • 96. Data: 2005-12-30 09:09:01
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Artur M. Piwko" wrote:

    > Dalej poszli we Francji:
    > http://komputery.wp.pl/kat,39516,wid,8131847,wiadomo
    sc.html

    Wlasciwie widze, ze dochodza do wniosku, iz walka z p2p jest znacznie
    drozsza od ewentualnych zyskow z kar. Lepiej zalegalizowac i
    opodatkowac, a niech sie kampanie fonograficzne martwia, jak zachecic
    uzytkownikow (ktorych namietnie caly czzas nazywaja piratami -
    wszystkich i rowno) do wydawania pieniedzy na plyty i kupowanie muzyki w
    mp3...

  • 97. Data: 2005-12-30 13:12:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Pozatym koncerny fonograficzne dysponuja takimi pieniedzmi ze dzieki
    > mediom, moga wmowic polityka i obywatela ze sciaganie MP3 z sieci to
    > kradziez.

    jest kradzieza, ale poki co dopuszczalna

  • 98. Data: 2005-12-30 13:14:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale to wlasnie jest juz ten absurd.
    > Ze musisz robic tak, zeby w razie czego udowodnic ze nie jestes
    > wielbladem, podczas gdy powinno byc odwrotonie - ciezar zdobycia dowodow
    > powinien 100% lezec na tym ktory Cie oskarza.

    ja wiem ale w prakyce to nierealne.

    P.

  • 99. Data: 2005-12-30 13:16:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Uzgodnijcie może najpierw współne poglądy, które zamierzacie prezentować
    > na
    > news. Bo raz Jeden z Was pisze: nielegalny może być utwór, potem Drugi:
    > obojętnie jaki utwór. Ja za wami nie nadążam...

    :) na wlasny uzytek do sluchania mozesz kazdy sciagnac, bo na to pozwala
    ustawa o prawie autorskim.
    Nie mozesz rozpowszechniac chyba ze autor taka zgode wyrazil a to juz zalezy
    od konretnego utworu,
    anie formatu w jakim zosta zapisany.

    P.

  • 100. Data: 2005-12-30 14:25:10
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dp3bnl$gop$1@inews.gazeta.pl...

    > jest kradzieza, ale poki co dopuszczalna

    ROTFl, nie ma czegos takiego jak kradziez dopuszczalna :D
    W panstwie prawa co nie jest zabronione jest dozwolone i w tym wypadku prawo
    jest jasno i czytelnie sprecyzowane.

    Jacek