  • 11. Data: 2006-09-10 08:32:42
    Temat: Re: Czy Lech K. Prezydent RP dopuscil sie pomowienia?
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    akala napisał(a):
> [...]
    pl> napisał w

    > a słuchałeś ? jeżeli tak i nie wiesz co było nie tak to dalsza dyskusja
    > jest zbędna. Natomiast jeżeli nie znasz to może przeczytaj wtedy się

    sluchalem wraz z zeznaniami SBekow i nie wiem co bylo nie tak, oswiec mnie

    P.
    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 12. Data: 2006-09-10 09:29:55
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Sun, 10 Sep 2006 05:33:00 +0200, stern napisał(a):

    > ja słuchałem i nie wiem.
    > szczegółowo omówiła okoliczności obciażające i te na korzyść.
    > poza tym ten wyrok został wydany przez 3 sędziów, więc może mów, że z
    > całą trójką jest coś nie tak.
    >
    > popierasz PiS? lol

    W uzasadnieniu wyroku sędzia nie może odnosić się do nie istniejącego
    prawa, nie może odnosić się do wypowiedzi oskarżonego które wygłosił
    oskarżony po za salą sądową, nie może stosować argumentacji "ad persona"
    tylko "ad rem", ponadto sędzia mija się z prawdą mówiąc ,że oficerowie SB
    wszystkim mówili ,że tam pracowali, a już absurdem jest twierdzenie ,że
    oficer kontrwywiadu opowiadał sąsiadom ,że tam pracuje, to jest całkowity
    absurd, sąd nie wyjaśnił innych okoliczności na korzyść Pani Gilowskiej.
    Nie popieram nikogo jest mi to całkiem obojętne a proces lustracyjny
    oglądałem cały.
    akala

  • 13. Data: 2006-09-10 09:30:56
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Sun, 10 Sep 2006 10:32:42 +0200, Troll Przemek R. napisał(a):

    > sluchalem wraz z zeznaniami SBekow i nie wiem co bylo nie tak, oswiec mnie
    >
    > P.

    Oni poprostu kłamali

    akala

  • 14. Data: 2006-09-10 19:10:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    akala napisał(a):

    > Oni poprostu kłamali

    Zamiast tu się wymądrzać, idź do sądu lustracyjnego, powiedz że jesteś
    wróżką, może cię przyjmą.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 15. Data: 2006-09-10 19:16:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    akala napisał(a):

    > W uzasadnieniu wyroku sędzia nie może odnosić się do nie istniejącego
    > prawa,

    Może, może. Poczytaj sobie orzecznictwo SN. On często porusza sprawę de
    lege ferenda.

    > nie może odnosić się do wypowiedzi oskarżonego które wygłosił oskarżony po za salą
    sądową,

    To powiedzmy że nie powinien robić.
    Ale należy odróżniać ustane motywy rozstrzygnięcia, które nie są
    sformalizowane - to znaczy żaden przepis nie mówi co powinny zawierać,
    od formalnego pisemnego uzasadnienia.
    To co jest w ustanych motywach nie zawsze znajduje odzwierciedlenie w
    pisemnym uzasadnieniu.

    > nie może stosować argumentacji "ad persona" tylko "ad rem",

    A to nie rozumiem. Może jakieś przykłady co to jest argumentacja ad rem
    i ad personami i jak ja odróznić?

    > ponadto sędzia mija się z prawdą mówiąc ,że oficerowie SB wszystkim mówili ,

    A to już jest twoja gołosłowna polemika z ustaleniami sądu.

  • 16. Data: 2006-09-10 20:59:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Johnson* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Może, może. Poczytaj sobie orzecznictwo SN. On często porusza sprawę de
    > lege ferenda.

    Z drugiej strony sędzia jest związany konstytucją i ustawami, a nie
    *przyszłymi* ustawami.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 17. Data: 2006-09-10 21:57:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Z drugiej strony sędzia jest związany konstytucją i ustawami, a nie
    > *przyszłymi* ustawami.

    A z którego miejsca ustnych motywów wyroku wysnułeś że zapadł on na
    podstawie przyszłej ustawy? Zapadł na podstawie obecnie obowiązującej
    ustawy.

  • 18. Data: 2006-09-11 14:35:06
    Od: stern <s...@0...pl>

    Johnson napisał(a):

    > A z którego miejsca ustnych motywów wyroku wysnułeś że zapadł on na
    > podstawie przyszłej ustawy? Zapadł na podstawie obecnie obowiązującej
    > ustawy.

    i o ile mnie pamięc nie myli Sąd _bardzo_ wyraźnie zaznaczył, kiedy
    odnosi się do projektowanej ustawy.
    A to, że którą TV zrobiłą idiotyczny skrót wypowiedzi Sądu - to normalne
    przecież.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 19. Data: 2006-09-11 14:43:08
    Od: stern <s...@0...pl>

    akala napisał(a):

    > W uzasadnieniu wyroku sędzia nie może odnosić się do nie istniejącego
    > prawa,

    wyjaśniono już, że może

    > nie może odnosić się do wypowiedzi oskarżonego które wygłosił
    > oskarżony po za salą sądową,

    dlaczego ?
    Nawiasem mówiąc, zachowanie pani prof. pozostawia wiele do życzenia.
    Nie wiem czy Ty umiałbyś (jak czytam Twoje posty, sądzę, że nie)
    powiedzieć o wieloletnim przyjacielu "sprzedajny".
    I to powiedzieć publicznie do kamer - niezależnie od tego co się wydarzyło.

    Zupełnie offtopicznie - po tym procesie rozumiem skąd Zyta jest tak
    dobrze zakorzeniona w koalicji. Oni też gnoją wszystko co nie jest po
    ich myśli.

    > nie może stosować argumentacji "ad persona"
    > tylko "ad rem",

    bo powiedział, że Zyta G. to gaduła?
    to było na jej korzyść, gdybyś nie zauważył.

    > ponadto sędzia mija się z prawdą mówiąc ,że oficerowie SB
    > wszystkim mówili ,że tam pracowali,

    Świadek Wieczorek - żona Wieczorka - mówiła, że informowała znajomych,
    gdzie mąż pracuje.
    IMHO Sąd się na to powołał, tłumacząc, zresztą bardzo słusznie, że
    trudno przyjmować, że wszyscy inni znajomi wiedzieli i słyszeli, a
    kilkunastoletnia przyjaciółka nie.

    > a już absurdem jest twierdzenie ,że
    > oficer kontrwywiadu opowiadał sąsiadom ,że tam pracuje, to jest całkowity
    > absurd,

    bo o tym mówiła jego żona, a nie on ;)

    > sąd nie wyjaśnił innych okoliczności na korzyść Pani Gilowskiej.

    sentencja była na korzyść,
    to chyba dobrze, prawda?

    > Nie popieram nikogo jest mi to całkiem obojętne a proces lustracyjny
    > oglądałem cały.

    fajnie, ja nie.
    Natomiast wysłuchałem całego uzasadnienia i żałuję, że nie mam go gdzieś
    zachowanego.
    Świetne odniesienie się do materiału dowodowego.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 20. Data: 2006-09-11 15:55:50
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Sun, 10 Sep 2006 23:57:04 +0200, Johnson napisał(a):

    > A z którego miejsca ustnych motywów wyroku wysnułeś że zapadł on na
    > podstawie przyszłej ustawy? Zapadł na podstawie obecnie obowiązującej
    > ustawy.

    Ty chyba nie wiesz o czym mowa ,więc radzę porzeczytaj albo posłuchaj tego
    uzasadnienia.

    akala