  • 1. Data: 2006-09-07 16:10:58
    Temat: montaż anteny sat - brak zgody
    Od: "Adam" <e...@i...pl>

    Napisałem pismo do spóldzielni ze chce zamontować antene sat na dachu / na
    elewacji nie mozna bo jest ocieplona / Dostalem odpowiedż odmowna Czy ktos
    miał podobny problem ? Czy udalo sie go rozwiazać ? Co moglibyście poradzić
    ?
    W internecie z ciekawych rzeczy wyszukałem tylko to
    http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/browse_t
    hread/thread/e4643bd87dc340de/30662b19f1c58017?lnk=s
    t&q=elewacja+budynku+antena+&rnum=6&hl=pl#30662b19f1
    c58017

  • 2. Data: 2006-09-07 16:44:34
    Temat: Re: montaż anteny sat - brak zgody
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

> [...]
    > elewacji nie mozna bo jest ocieplona / Dostalem odpowiedż odmowna Czy ktos
    > miał podobny problem ? Czy udalo sie go rozwiazać ? Co moglibyście

    Zamontować na balkonie jeśli masz.

  • 3. Data: 2006-09-07 16:47:36
    Od: "Adam" <e...@i...pl>

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > poradzić
    >
    > Zamontować na balkonie jeśli masz.

    nie nie mam balkonu to by było zbyt proste ale dziekuje za fatygę

  • 4. Data: 2006-09-08 05:35:19
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Adam napisał(a):
    > Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > nie nie mam balkonu to by było zbyt proste ale dziekuje za fatygę

    Napisz do spółdzieli, żeby wskazała miejsce zainstalowania anteny

    --
    Schwester

  • 5. Data: 2006-09-08 10:16:34
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    > Napisz do spółdzieli, żeby wskazała miejsce zainstalowania anteny

    Odpowiedz bedzie taka ze ma sie podłączyc do kablówki (o ile jest)

    A.

  • 6. Data: 2006-09-08 18:50:41
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Odpowiedz bedzie taka ze ma sie podłączyc do kablówki (o ile jest)
    >
    > A.

    A do stolarki okiennej + parapetu (wewnatrz, zeby zamontowac sruby
    wzmacniajace w poprzek)?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 7. Data: 2006-09-15 03:24:41
    Od: T <i...@o...pl>

    Arek Margraf wrote:
    > Odpowiedz bedzie taka ze ma sie podłączyc do kablówki (o ile jest)

    jeśli to nie żart to od kiedy jest obowiązek korzystania z czyichs
    monopolistycznych usług?

  • 8. Data: 2006-09-15 04:17:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    T wrote:

    > jeśli to nie żart to od kiedy jest obowiązek korzystania z czyichs
    > monopolistycznych usług?

    Od kiedy prezesunio się z szefem kablówki za łapówkę dogadał.

    U mnie było to samo z internetem - jedna firma się ze spółdzielnią
    dogadała, a innym było "nielzia" ciągnąć własne kable.