  • 161. Data: 2019-02-19 10:16:16
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > On 2019-02-18, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Oczywiście. Rozrywkową!

    Wyłącznie.

    > Wolę to niż nadęty i protekcjonalny ton którym raczysz wszystkich dookoła. :)

    Problem powstaje, jeśli ktoś tylko na podstawie takich "rozrywkowych"
    dowodów próbuje wyciągać "poważne" wnioski na temat pomawianych osób.

    --
    Liwiusz

  • 162. Data: 2019-02-19 10:26:55
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-19 o 09:45, Liwiusz pisze:

    > Skoro nawet tego nie wiesz, to nie dziwię się, że i trochę trudniejszymi
    > sprawami masz problem i na przykład nie rozumiesz, że jeśli się nie wie,
    > czy X był na podpisaniu umowy, to znaczy, że się nie wie, kto był na
    > podpisaniu umowy.

    Jeżeli się nie wie, czy X był na podpisaniu umowy, to znaczy, że się nie
    wie, czy X był na podpisaniu umowy.

    Z tego nijak nie wynika, że nie wie kto był.

    > Przeczytaj kilka razy, może w końcu dotrze.

    Twoja "logika" nie ma szans dotrzeć, bo to gwałt na rozumie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 163. Data: 2019-02-19 10:29:59
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-19 o 10:16, Liwiusz pisze:

    > Problem powstaje, jeśli ktoś tylko na podstawie takich "rozrywkowych"
    > dowodów próbuje wyciągać "poważne" wnioski na temat pomawianych osób.

    Tobie jakoś nie przeszkadza wyciągać z tego wniosków, że Kaczyński to
    kryształ.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 164. Data: 2019-02-19 10:30:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-19 o 10:26, Kviat pisze:

    > Jeżeli się nie wie, czy X był na podpisaniu umowy, to znaczy, że się nie
    > wie, czy X był na podpisaniu umowy.
    >
    > Z tego nijak nie wynika, że nie wie kto był.

    Przede wszystkim wynika z tego, że Austriaka nie było na podpisaniu
    umowy (prawdopodobnie dlatego, że takiej umowy w ogóle nie ma). Skoro go
    nie było na podpisaniu, to nie może wiedzieć, kto był na podpisaniu
    umowy. To znaczy ktoś mu mógł powiedzieć, ale wówczas to już nie jest
    jego wiedza jako świadka.

    > Twoja "logika" nie ma szans dotrzeć, bo to gwałt na rozumie.

    Jeśli masz mózg wyprany przez dziennikarzy z Wyborczej, to nic dziwnego,
    że każdy przejaw rozsądku uznajesz za gewałt.

    --
    Liwiusz

  • 165. Data: 2019-02-19 10:31:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-19 o 10:29, Kviat pisze:

    > Tobie jakoś nie przeszkadza wyciągać z tego wniosków, że Kaczyński to
    > kryształ.

    Nie znam człowieka, nie wiem, czy nim jest. Pewnie nie, jako że człowiek
    z natury jest grzeszny i ułomny. Mogę co najwyżej powiedzieć, że w tej
    sprawie tej grzeszności i ułomności nie widać.

    --
    Liwiusz

  • 166. Data: 2019-02-19 11:08:18
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-02-19, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Wyłącznie.

    > Problem powstaje, jeśli ktoś tylko na podstawie takich "rozrywkowych"
    > dowodów próbuje wyciągać "poważne" wnioski na temat pomawianych osób.

    E tam. Jakbyś chciał merytorycznie dyskutować i na poważnie, to
    przeanalizowałbyś możliwe scenariusze, a nie upierał się przy dostarczaniu
    dowodów - te są potrzebne w sądzie.

    Dyskusje na grupach nie odbywają się w świetle dowodów, bo to nie sądy.
    Nic jednak nie stoi na przeszkodzie by przeanalizować możliwe scenariusze, np:

    - czy i jakie konsekwencje ma "przedstawicielstwo biznesowe" p. Kaczyńskiego
    jakie było uwidocznione na taśmach (czy to podpada pod firmanctwo, czy
    nie i dlaczego, czy podpada pod "prowadzenie biznesu przez posła", ew.
    czy podpada pod "reprezentację przez podmiot nieuprawniony" itp.)
    I osobno:
    - co jeśli austriak kłamie odn. dokumentów, w prokuraturze nie ma kopii
    umów/aneksów?
    - co jeśli austriak jednak nie kłamie i takowe umowy są?
    I jeszcze pewnie kilka innych by się znalazło.

    Ale Ty merytorycznie nie chcesz dyskutować, tylko wolisz pouczać, co nie zawsze
    wychodzi Ci dobrze (np. w przypadku księgowości). Nie wiem czy to zacietrzewienie
    polityczne, czy po prostu taki styl dyskutowania (raczej stawiam to drugie).
    A porównnania do ś.p. Adamowicza są po prostu słabe (niezależnie czy oceniamy
    merytorykę, czy kulturalność).

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 167. Data: 2019-02-19 11:45:05
    Od: u2 <u...@o...pl>

    te Bańcer, Austriak pisze się z dużej litery, poducz się Bańcer:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 168. Data: 2019-02-19 12:06:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Feb 2019 21:17:30 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Gdzie ta umowa?

    Koncertowo powielasz nowogrodzki przekaz dnia, że nic się stało i nie
    wiadomo, o co chodzi.
    Partia tego nie zapomni, tylko nie zapomnij wystawić faktury.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 169. Data: 2019-02-19 12:08:50
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-19 o 10:30, Liwiusz pisze:

    > Przede wszystkim wynika z tego, że Austriaka

    PREZESA

    > nie było na podpisaniu
    > umowy

    "Zaznaczył jednocześnie, że "nie potrafi powiedzieć, czy prezes był przy
    jej podpisaniu, ale był przy jej tworzeniu"."

    PREZES

    > (prawdopodobnie dlatego, że takiej umowy w ogóle nie ma).

    Prawdopodobnie jesteś upośledzony.

    > Skoro go
    > nie było na podpisaniu, to nie może wiedzieć, kto był na podpisaniu
    > umowy.

    Byli ci, co podpisywali umowę.

> [...]
    jej podpisaniu, ale był przy jej tworzeniu"."

    PREZES

    > To znaczy ktoś mu mógł powiedzieć, ale wówczas to już nie jest

    Prokuratura ruszyła dupę i prezesa zrobiła świadkiem?

    > Jeśli masz mózg wyprany przez dziennikarzy z Wyborczej, to nic dziwnego,
    > że każdy przejaw rozsądku uznajesz za gewałt.

    Ty przecież nawet nie ogarniasz o czym jest mowa...

    Wyśpij się, kliknij w link, wysłuchaj co adwokat powiedział, przeczytaj
    tekst. Kilka razy skoro potrzebujesz.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 170. Data: 2019-02-19 12:09:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Feb 2019 21:50:49 +0100, Kviat napisał(a):

    > Ręce opadają.

    Liwiusz jest moderną wersją maszyny Trurla.
    Kto ma czas, może poczytać:
    https://solaris.lem.pl/ksiazki/beletrystyka/cyberiad
    a/227-maszyna-trurla

    --