eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-) › Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Date: Tue, 19 Feb 2019 14:44:55 +0100 (CET)
    <3hm6ogx5clmf.117ameutug513$.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <q4ei09$neu$1@node2.news.atman.pl>
    <psjd4l703i5.4aeh30wp8u7g$.dlg@40tude.net>
    <q4eje3$o64$2@node2.news.atman.pl>
    <5c6ad2c4$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4eq45$v1m$1@node2.news.atman.pl>
    <5c6afcce$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4eveb$49n$1@node2.news.atman.pl>
    <5c6b07f7$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4f3sr$8dq$1@node2.news.atman.pl>
    <gocthf5hhajf$.alyt2e0dg2jc$.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <ul3aph13nltm$.1555texgqdv99$.dlg@40tude.net>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > zeznań pomimo sprzeciwu świadka i jego pełnomocników, wynikającą z tego
    > faktu wielogodzinną zwłoką w postępowaniu, która przedłużyła zakończenie
    > zeznań Geralda Birgfellnera.
    >
    > W wysłanym dzisiaj wniosku domagamy się zmiany prokurator prowadzącej
    > sprawę. Ze względu na specyfikę postępowania dotyczącego jednej z
    > najważniejszych osób w Państwie proponuję, aby nowego prokuratora wyznaczyć
    > w drodze losowania, w którym będą mogli wziąć udział pełnomocnicy
    > zawiadamiającego. Nadto domagamy się niezwłocznego wszczęcia śledztwa w

    go-adwokaci-austriackiego-biznesmena-chca-odsuniecia
    .html#sortBy:Popularity-Desc

    Tak jak to opisali MOŻE (przykładowo) znaczyć że świadek nie chciał złożyć
    przysięgi pod "wersją dla mediów", nieprawdaż? Ja już przestałem wierzyć
    że to co "krąży po mediach" musi być tym co zeznał pod przysięgą
    (pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań).

    IMHO Mecenas Giertych nadaje się na nauczyciela cynizmu nawet
    (nieco) bardziej niż większość skutecznych adwokatów.

    --
    A. Filip