eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-) › Re: Komuniści v. faszyści [Was: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)]
  • Data: 2019-02-20 15:43:38
    Temat: Re: Komuniści v. faszyści [Was: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat pisze:

    > O czym ty pieprzysz?
    > Widziałeś ostatnio jakąś demonstrację komunistów, których uczestnicy
    > kopią protestujących przeciwko komunizmowi?

    Czyli tobie wystarczy jeśli parę "babć z RM" narazi swą nietykalność
    cielesną w słusznym (dla nich) proteście przeciw "aborcyjnym komunistom"?

    Zaś "GW nagonka" na pokojowy protest przeciw walecznemu profesorowi
    majorowi była łatwa do zapamiętania. _Dla mnie_ była perfidna pokazowo.
    <ironia> Tylko waleczni komuniści tacy jak Bauman i Michnik (Stefan)
    ocalili Polskę przed polskimi faszystami wyklętymi. </ironia>

    Over & Out bo to już za daleko i za długo odbiega od tematu *tej* newsgrupy.

    --
    A. Filip