eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-) › Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
  • Data: 2019-02-20 06:18:32
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
    [...]
    >Za "coś tam musi śmierdzieć" sądy w Polsce już skazują w procesach
    >karnych porzucając zasadę rozstrzygania wątpliwości na korzyść
    >oskarżanego?

    A to akurat od dawna.

    >Mecenas Giertych złożył do prokuratury zawiadomienie z zakresu prawa
    >_karnego_ , o złożonych pozwach cywilnych w tej sprawie ja nie
    >słyszałem.

    Przyjmijmy ze mecenas wie co robi, ale zeby to sie kwalifikowalo na
    sprawe karna, a nie cywilna, to musza byc spelnione inne przeslanki.

    No chyba ze mecenas wie co robi, i dobrze ocenia, ze w biezacej
    sytuacji politycznej umorzenie sprawy zaszkodzi bardziej niz jej
    ciagniecie,
    a ciagniecie tez zaszkodzi, wiec moze strony sie dogadaja bez
    prokuratora :-)

    J.