eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-) › Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
  • Data: 2019-02-20 06:23:59
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5c6ad2c4$0$477$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2019-02-18 o 16:36, Liwiusz pisze:

    >https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/tasmy-kac
    zynskiego-dubois-o-przesluchaniu-birgfellnera-i-budo
    wie-wiezowca,908787.html

    To ta sama wspaniala pani prokurator, o ktorej zmiane wnioskuje
    wlasnie Giertych ?

    Tylko ja tu czegos nie rozumiem - spolka Srebrna powołuje spolke
    Nuneaton,
    ktora potem wystawia Srebrnej faktury, a Srebrna nie placi ... to
    gdzie tu jest szkoda jakiegos Austryjaka ...

    J.