eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-) › Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Subject: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <e...@4...com> <a...@w...eu>
    <320azk2fpujv.43h8rujdwk0e$.dlg@40tude.net>
    <q43fk7$it3$1@node1.news.atman.pl> <a...@w...eu>
    <q43gk8$jtb$2@node1.news.atman.pl>
    <5c65c5c9$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <q45oil$olg$2@node1.news.atman.pl>
    <5c66810d$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4600p$111$1@node1.news.atman.pl>
    <5c66b2e2$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <q46bvr$db9$1@node1.news.atman.pl>
    <5c66b580$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c66beca$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Fri, 15 Feb 2019 17:16:34 +0100

    W dniu 2019-02-15 o 14:28, J.F. pisze:

    > A jeszcze czym innym niewystawienie/niewyslanie faktury, bo "klient i
    > tak nie zaplaci",

    A jeszcze czymś innym wystawienie faktury przez nieistniejący podmiot.
    Fajna zabawa, ale czemu ma służyć ta licytacja?

    > lub niezaplacenie VAT od rzeczywiscie wykonanych uslug

    Bez związku.

    > - bo na razie to jakies sprzeczne informacje sie pojawiaja :-)

    Nie wiem skąd się wzięło, że od tej faktury vat nie został zapłacony.
    Skąd wiadomo, że nie został? Może gościa było stać na zapłatę i zapłacił?
    US jakieś informacje wypuścił, że od tej faktury vatu nie dostał, czy co?

    Po co w ogóle dywagacje na ten temat? Przecież nie chodzi o to, czy
    Austriak odprowadził vat czy nie, czy dłubał w nosie jak wystawiał
    fakturę czy nie dłubał. To inny problem i jego problem, gdy US puści go
    w skarpetkach za niezapłacony vat.

    W żaden sposób to nie rzutuje ani nie usprawiedliwia postępowania
    Kaczyńskiego.

    > Ale US sciga.

    Za niezapłacony vat. A nie za fałszywą fakturę, jak niektórzy próbują to
    połączyć w jedno.

    > ale to juz nosi znamiona usiłowania wyłudzenia - zaksiegował fakture,
    > czy nie zaksiegował.

    Co ma piernik do wiatraka?
    Wyłudzenie byłby wtedy, gdyby usługa nie została wykonana.
    To czy faktura została zaksięgowana czy nie, nie ma kompletnie związku.

    Chyba, że chodzi Ci o wyłudzenie vatu z US. Ale to znowu jakieś
    pomieszanie pojęć.

    > I JPK z fakturą wysłał ?

    To jakaś zgadywanka?
    Co za różnica, czy wysłał czy nie. Bez związku kompletnie.

    > Ale nie wiadomo jakie.

    Przecież napisali jakie.
    Związane z realizacją zlecenia.

    > I co - zaniesli, bez zrobienia kopii ?