    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Część działki mi zabrali
    Date: Thu, 24 May 2018 17:21:34 +0200

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Pani twierdzi że trawkę mogę sobie kosić.
    >Ale jakbym chciał chałupe wybudować to już nie moge bo to ich.
    >Za to oni mogą jutro przez moją stodołe chodnik zrobić.

    >Stodoła ma tysiąc lat no może troche mniej.
    >Licze że gdzieś początek lat 30.
    >A to notariusz nie powinien sprawdzić czy jak daje komuś stodołe
    >że to moja stodoła?

    I moze sprawdzil - ze w ksiedze wieczystej gospodarstwo figuruje i
    jest wlasnoscia zmarlego.

    >Droga też jest od zawsze, to jest klasy DK

    >W 1971 roku ktoś porysował jakieś kreski.
    >Ale jaki był ich sens i logika to już tylko wie ten ktoś.

    A zmierz rozmiar dzialki i podatek od nieruchomosci - pasuje do nowej
    wartosci, czy do starej ?
    Bo moze gmina tez nie przeliczyla, z czego nalezy domniemywac, ze
    decyzja byla niewazna :-P

    >Nic nie proponują.
    >Byli panowie z GDDKiA.
    >I z ciekawości pani geodetka zapytała się panów co z moją stodołą
    >bo to jest ewidentny przypadek a oni tylko wzruszyli ramionami.

    Widac na razie chodnika nie przewiduja.
    A za pare lat ... przypomna sobie o wywlaszczeniu i kaza rudere
    zdemontowac, szczegolnie, ze zagraza bezpieczenstwu ? :-)
    A odszkodowanie ... bylo w 71, a za rudere sie nie nalezy, bo nic nie
    warta :-)

    J.