  • Data: 2018-05-25 17:51:37
    Temat: Re: Część działki mi zabrali
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Archiwiste zatrudnic - zaplacili odszkodowanie za ten kawalek, czy nie
    > zaplacili ?

    Z ciotką miałem telekonferencje
    Chcieli dać odszkodowanie za stodołe tylko w porównaniu do kosztów
    przeniesienia były to śmieszne pieniądze.
    i dziadek nic nie podpisał

    > Bo moze decyzja sie nie uprawomocnila, a geoportal prawem kaduka ja
    > wprowadzil do bazy.

    z roku 1970 się nie uprawomocniła?

    wiesz na jakiej zasadzie są wprowadzane dane do geoportalu?

    > A co jest po drugiej stronie drogi ?
    > Bo jesli mozna owa droge przesunac na mapie, to geodeta moze sie
    > przydac.
    > Ale jak tam drugi dom w podobnej sytuacji, to gorzej.

    Ciotki działka w identycznej sytuacji też jej wzieli nawet więcej.

    > A nie powstaje w poblizu jakas autostrada, ekspresowka, obwodnica ?
    > GD moze kiedy stracic zainteresowanie ta droga, i moze tez oddac
    > gminie/powiatowi/wojewodztwu

    akurat trwa walka o to któredy ma iść
    pytanie czy zdążą przed terminami z UE żeby dostać dofinansowanie
    bo każdy jest za tylko oczywiście nie przez moje pole

    chyba GDDKiA uważa że nie zdążą że wydała kasę na mierzenie starej dk
    i pewnego dnia nie będę mógł wjechać na swoją działkę.

    Zastanawia mnie tylko jedno.
    Jeśli decyzja była w okolicach 1970 roku
    to jakim cudem powstało ogrodzenie na betonowej podbudowie
    z teownikami 200 wbitymi w ziemie gdzieś w połowie lat 80 tych.