  • Data: 2018-05-25 15:32:15
    Temat: Re: Część działki mi zabrali
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale poco Ty masz gdziekolwiek chodzić? Twoja stodoła i twoja trawa.

    Odwołuje alarm
    Dzisiaj wszedłem na geoportal.
    I jak dobrzez popatrzeć to granica przechodzi przez mój wjazd do domu.
    I jak policzyłem powierzchnie to różnica wynosi jeden ar na 30.
    Wiec wszystko się mniej wiecej zgadza.
    I ani trawa ani stodoła wg geoportalu nie jest moja :(.
    GDDKiA ma pełne prawo, chociaż pewnie geodete warto zatrudnić

    Problem tylko jest jeden:
    Pewnego dnia pan z GDDKiA może przyjść i powie to jest nasze.
    I nie będe miał jak dojechąć do domu.

    A dom jest z 1932 roku.

    Robert znasz jakiegoś prawnika w NS który robi w tych rzeczach?