    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 24 May 2018 05:41:07 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Część działki mi zabrali
    From: Bolko <s...@g...com>

    > A moze to ona musi pojsc do sadu i bedzie trwac wiele lat :-)
    Pani twierdzi że trawkę mogę sobie kosić.
    Ale jakbym chciał chałupe wybudować to już nie moge bo to ich.
    Za to oni mogą jutro przez moją stodołe chodnik zrobić.

    > A w ksiedze wieczystej co jest wpisane ?
    > Tudziez w jakims wydziale geodezji ... i pozwoleniu na budowe stodoly
    > w gminie ...
    Stodoła ma tysiąc lat no może troche mniej.
    Licze że gdzieś początek lat 30.
    A to notariusz nie powinien sprawdzić czy jak daje komuś stodołe
    że to moja stodoła?

    > A droga tam byla ?
    Droga też jest od zawsze, to jest klasy DK

    > Bo cos mi chodzi po glowie, ze gdzies w tych wywlaszczeniach bylo, ze
    > jak planowana inwestycja nie powstanie w odpowiednim czasie, to
    > decyzja sie cofa.
    > A sam pas drogowy chyba sie rozrastal z biegiem lat - tzn coraz
    > wieksze liczby wpisywano w szerokosc, moze w 71 droga byla waska :-)

    W 1971 roku ktoś porysował jakieś kreski.
    Ale jaki był ich sens i logika to już tylko wie ten ktoś.

    > I co oni teraz proponuja - zburzyc stodole, wystawic rachunek za
    > bezumowne korzystanie ?
    > No i decyzja decyzja - a pokwitowanie wyplaty pieniedzy maja ?

    Nic nie proponują.
    Byli panowie z GDDKiA.
    I z ciekawości pani geodetka zapytała się panów co z moją stodołą
    bo to jest ewidentny przypadek a oni tylko wzruszyli ramionami.