  • Data: 2004-09-09 12:49:58
    Temat: Re: Czas ekspertyzy
    Od: Dominik <D...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Żaden przepis terminu wykonania ekspertyzy nie ogranicza. Ale jeśli
    > faktycznie jesteś "czysty", to możesz złożyć zażalenie na to, że zamiast
    > zabezpieczyć zawartość dysku zabezpieczyli cały komputer, podczas gdy
    > dowodem jest przecież owa zawartość dysku w takiej sprawie. Przecież
    > spokojnie można wykonać kopię dysku na płyty CD i zwrócić komputer jeszcze
    > przed wysłaniem danych do ekspertyzy, a nawet na miejscu, jeśli komputer
    > posiada nagrywarkę. To jest problem po prostu techniczno-organizacyjny, a
    > nie procesowy, bo od strony procesu wystarczą same dane.

    W zasadzie niezupełnie- można by się czepiać, że "dowody" są na dysku
    skasowane (na pewno przecież była na nim cała baza z opisem nielegalnych
    transakcji, a w niej wszyskie adresy/telefony/kontakty ;-)
    i trzeba je odzyskiwać itp. bzdury- ale sam dysk to już nie
    cały pecet.

    A jak i do kogo składać takowe zażalenie?
    Bo jak sprzęt mają zamiar oddać za trzy lata, to niech sobie go
    wezmą dla biednych policjantów...

    I rozumiem, że w sprawie utraconych korzyści też mogę
    sobie odpuścić?

    --
    Dominik
    "Życie jest za ciężkie, by doń przykładać wagę"