  • Data: 2004-09-11 22:47:06
    Temat: Re: Czas ekspertyzy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:chusf9$76k$1@inews.gazeta.pl...

    > ale jezeli w domu nie ma ani jednej zielonej plytki?
    > Przeciez to nieuzasadnione, kazdy menel przeciez moze zadzwonic.

    Nikt nie przyjdzie na takie przeszukanie na podstawie nieudokumentowanego
    pomówienia. To musi być zeznanie świadka. A świadek zeznając bzdury wiele
    ryzykuje.

    > Jak juz sam sie przekonales na grupie prawei zawsze zabieaja caly sprzet
    > (nie wazne czy kopiuje)
    > wiec przezd tym chcialbym sie porzadie zabezpieczyc, tak by policjant
    zdawal
    > sobie sprawe z tego
    > ze jak pozbawi mnie narzedzia pracy na wiele tygodni zupelni ebez powodu,
    > poniesie jakies konsekwencje.

    No to właśnie wskazuję drogę. Poza przypadkiem kopiowania płyt albo
    wydawania jakiś tam materiałów zakazanych (pornografia) nie przychodzi mi do
    głowy powód zabierania całego sprzętu na dłużej. Jak napisałem, może zajść
    konieczność jego zabrania w danym momencie, ale należy się domagać, by
    niezwłocznie zabezpieczono tę konieczną część i zwrócono resztę. A ta
    konieczna część, to najczęściej dane, a sporadycznie cały nośnik, czyli
    dysk.