  • Data: 2004-09-11 12:52:42
    Temat: Re: Czas ekspertyzy
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mieszasz trzy aspekty tego problemu:
    >
    > 1) Jeśli przyjdzie "niespecjalista", to nawet i przeglądanie dysku nie ma
    > wielkiego sensu - zabiera cały komputer.

    ale jezeli w domu nie ma ani jednej zielonej plytki?
    Przeciez to nieuzasadnione, kazdy menel przeciez moze zadzwonic.

    > 2) Zabranie komputera w wypadku podejrzenia handlowania płytami ma taki
    > sens, iż w tym wypadku można zasadnie podejrzewać, że sprzedający jest nie
    > tylko paserem, ale i wykonawcą tych płyt. Jest to jeden z nielicznych
    > przypadków, gdy należy zabezpieczyć cały zestaw, a nie tylko jednostkę.

    Jak juz sam sie przekonales na grupie prawei zawsze zabieaja caly sprzet
    (nie wazne czy kopiuje)
    wiec przezd tym chcialbym sie porzadie zabezpieczyc, tak by policjant zdawal
    sobie sprawe z tego
    ze jak pozbawi mnie narzedzia pracy na wiele tygodni zupelni ebez powodu,
    poniesie jakies konsekwencje.

    P.