  • 41. Data: 2009-09-07 06:08:22
    Temat: Re: Coś mocno wyspecjalizowane to forum...
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Monika" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:h7v6e2$l85$1@newsread.aster.pl...
> [...]
    > forum... Potraficie wypowiedzieć się, bardzo obszernie, na temat
    > paragonu w sklepie, co to jest flaga, albo skrzynki pocztowej na wsi,
    > ale nt. praw w zakresie umowy cywilno-prawnej, np. takiej, o której
    > pisałam, kłopotu z nieuczciwym zleceniobiorcą, to już nie... Żenada.
    > Tylko mi nie piszcie, że za porady prawne się płaci. Jeśli tak, to po
    > kiego to forum?!?
    > Mimo wszystko dziękuję Gotfrydowi - mimo tego, że jak sam napisał, nie
    > jest prawnikiem - jako jedynemu tutaj, za reakcję i ślady jakiejkolwiek

    Nie możesz spać, czy też nikt nie chce Cię bzykać.. to i tak nie jest powód
    by wylewac tu swoje frustracje.

    --
    Paweł

  • 42. Data: 2009-09-07 06:19:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Paweł wrote:

    > Nie możesz spać, czy też nikt nie chce Cię bzykać.. to i tak nie jest
    > powód by wylewac tu swoje frustracje.

    punkt dla ciebie

  • 43. Data: 2009-09-07 06:42:09
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 06 Sep 2009 22:34:35 +0200, Tristan napisał(a):

    > A po co ma wspominać? Podana przeze mnie definicja jest dość szeroka i
    > obejmuje dowolne forumy.

    alez pan z ta deklinacja wymyslasz dziwalagi. Jak juz chcesz odmieniac to
    'fora' a nie forumy
    --
    marcin

  • 44. Data: 2009-09-07 07:21:15
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 07 wrzesień 2009 08:42
    (autor zly
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <i...@p...fixed>):

    i alba a nie albumy, prawda?

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 45. Data: 2009-09-07 07:27:56
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 07 Sep 2009 09:21:15 +0200, Tristan napisał(a):

    > i alba a nie albumy, prawda?

    slyszales kogos kto uprawia podobne slowotworstwo co ty? bo ja nigdy
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=15459
    --
    marcin

  • 46. Data: 2009-09-07 07:34:19
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 07 wrzesień 2009 09:27
    (autor zly
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1h0fu5tgesovr$.dlg@piki.fixed>):

    > slyszales kogos kto uprawia podobne slowotworstwo co ty?

    http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourc
    eid=navclient&q=forumy
    Wyniki 1 - 100 spośród około 19,700 dla zapytania forumy

    > bo ja nigdy

    Mało widziałeś, mało słyszałeś :D

    > http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=15459

    Owszem. Ale skoro mogą do języka wejść koszmarki z obcych języków, to tym
    bardziej można dążyć do spolszczenia i uproszczenia tego, co jest dziwne,
    bo weszło z obcego języka.

    Albumy też kiedyś się odmieniały wg tego schematu, a tak pi razy okno 100
    lat temu się spolszczyły.

    Więcej wyjaśnień tu:

  • 47. Data: 2009-09-07 08:04:28
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 07 Sep 2009 09:34:19 +0200, Tristan napisał(a):

    > Wyniki 1 - 100 spośród około 19,700 dla zapytania forumy

    i 35 tys dla poszlem
    i 7 milionow dla fora

    > Mało widziałeś, mało słyszałeś :D

    i dzieki bogu, bo twoja wersja brzmi jak psu z dupy, podobnie jak weszlem i
    poszlem tylko 3x bardziej nienaturalnie :)

    > Owszem. Ale skoro mogą do języka wejść koszmarki z obcych języków, to tym
    > bardziej można dążyć do spolszczenia i uproszczenia tego, co jest dziwne,
    > bo weszło z obcego języka.

    uproszczenia? fora, od forumow sa chyba bardziej uproszczone i brzmia
    zdecydowanie lepiej, calkiem naturalnie rzeklbym

    --
    marcin

  • 48. Data: 2009-09-07 08:26:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 07 wrzesień 2009 10:04
    (autor zly
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <hi1sym21p3i4$.dlg@piki.fixed>):

    > i 35 tys dla poszlem
    > i 7 milionow dla fora

    No i? Nie mówię, że moja wersja jest popularniejsza. Odpowiadam na pytanie:
    ,,slyszales kogos kto uprawia podobne slowotworstwo co ty?''

    > i dzieki bogu, bo twoja wersja brzmi jak psu z dupy, podobnie jak weszlem
    > i poszlem tylko 3x bardziej nienaturalnie :)

    a Twoje pisanie bez polskich znaków i bez korzystania z dużych liter brzmi
    jak? Moje forumy mają uzasadnienie. Twoje fanaberie to niechlujstwo.

    Nie. Pasują do formy językowej.

  • 49. Data: 2009-09-07 09:05:53
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 07 Sep 2009 10:26:39 +0200, Tristan napisał(a):

    > No i? Nie mówię, że moja wersja jest popularniejsza. Odpowiadam na pytanie:
    > ,,slyszales kogos kto uprawia podobne slowotworstwo co ty?''

    pytalem czy slyszales, a nie czy widziales :)

    > a Twoje pisanie bez polskich znaków i bez korzystania z dużych liter brzmi
    > jak? Moje forumy mają uzasadnienie. Twoje fanaberie to niechlujstwo.

    akurat polskie znaki to niejako tradycja w usenecie i juz dawno ustalono,
    ze tego sie nie czepia. duze litery? hmm shift sie zacina, a czytajac dany
    wyraz w myslach nie rozrozniasz czy jest z duzej czy z malej, natomiast
    roznice miedzy fora a forumy 'widzisz'

    > Nie. Pasują do formy językowej.

    byc moze, co nie zmienia faktu, ze sa niepoprawne

    Tak czy siak, mow sobie jak chcesz, ale nie wmawiaj ludziom ze slowa maja
    inne znaczenie niz maja w rzeczywistosci, zwlaszcza jak popierasz sie
    slownikami a sam sie do nich nie stosujesz :)
    --
    marcin

  • 50. Data: 2009-09-07 09:10:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    SDD wrote:

    > To uzytkownicy jezyka zaglosuja gebami, jak chca odmieniac poszczegolne
    > slowa.

    To, że język się zmienia jest oczywiste, ale dzieje się to spontanicznie,
    a nie dlatego, że ten czy inny Tristan zacznie usenetować na opak.

    --
    cokolwiek