    From: scx <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co zrobić z takim kierowcą?
    Date: Wed, 30 Jun 2004 21:47:12 +0200

    Big Jack się wziął i wyklepał:

    <CHLAST>
    > ex żyje w konkubinacie z żonatym gościem. I ten facet ma niezdrową
    > skłonność do jeżdżenia samochodem pod wpływem alkoholu. Żeby jeździł
    <CIACH>

    Jak nie jest bezdennie głupi (wiadomo, głupi ma zawsze szczęście) to go w
    końcu zatrzymają - mam nadzieję, bo jak nie to mnie szlag trafi.
    I życzę mu wielu milutkich przepraw z naszymi kochanymi urzędami.

    Ale znając życie w Polsce nic mu nie zrobią bo policjanty będą znajome :(

    W każdym razie trzymam kciuki.

    Sorry że nie wnoszę nic do wątku ale jakoś nie mogłem się opanować
    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?