  • 1. Data: 2004-06-30 17:47:45
    Temat: Co zrobić z takim kierowcą?
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    Jestem w takiej sytuacji: po rozwodzie - z wyłącznej winy ex (ale to w
    tym przypadku chyba nie ma znaczenia), mam(y) sześcioletnią córkę, moja
    ex żyje w konkubinacie z żonatym gościem. I ten facet ma niezdrową
    skłonność do jeżdżenia samochodem pod wpływem alkoholu. Żeby jeździł
    sobie sam, to nie wzbudzałoby to mojego większego zainteresowania, ale
    niestety jeździ również w tym stanie z moją ex (ale to już jej wybór), a
    najgorsze, że wozi tak moją córkę. O nią, jej bezpieczeństwo obawiam się
    najbardziej. Czy jest jakiś sposób żeby ukrucić temu gościowi ten
    proceder? Dodam, że razem z ex i moją córka mieszka on ode mnie ok
    500km, a te wiadomości mam od byłej teściowej i byłego szwagra.
    Świadkowanie przez nich z góry wykluczam i mniejsza w tej chwili o
    powody.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 2. Data: 2004-06-30 18:27:26
    Temat: Re: Co zrobić z takim kierowcą?
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy> napisał w wiadomości
> [...]
    > 500km, a te wiadomości mam od byłej teściowej i byłego szwagra.
    > Świadkowanie przez nich z góry wykluczam i mniejsza w tej chwili o

    Podkablowac gościa na policję, w chwili kiedy jedzie po pijanemu. Zabiorą mu
    prawo jazdy.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-06-30 18:49:05
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:cbv0me$enk$1@news.onet.pl
    użytkownik: *Johnson* napisał(a):

    > Podkablowac gościa na policję, w chwili kiedy jedzie po pijanemu.
    > Zabiorą mu prawo jazdy.

    Nierealne, mieszkam ok 500km od niego
    Big Jack

    --
    //////

  • 4. Data: 2004-06-30 19:47:12
    Od: scx <s...@w...pl>

    Big Jack się wziął i wyklepał:

    <CHLAST>
    > ex żyje w konkubinacie z żonatym gościem. I ten facet ma niezdrową
    > skłonność do jeżdżenia samochodem pod wpływem alkoholu. Żeby jeździł
    <CIACH>

    Jak nie jest bezdennie głupi (wiadomo, głupi ma zawsze szczęście) to go w
    końcu zatrzymają - mam nadzieję, bo jak nie to mnie szlag trafi.
    I życzę mu wielu milutkich przepraw z naszymi kochanymi urzędami.

    Ale znając życie w Polsce nic mu nie zrobią bo policjanty będą znajome :(

    W każdym razie trzymam kciuki.

    Sorry że nie wnoszę nic do wątku ale jakoś nie mogłem się opanować
    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?